اخبار داغ

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد

کشف 300 دستگاه بیت کوئین در مازندران

کشف 300 دستگاه بیت کوئین در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف 300 دستگاه بیت کوئین به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان بابلسر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابلسر محل فعالیت مزرعه بیت کوین در یک کارخانه که در پوشش واحد صنعتی، اقدام به راه اندازی و استخراج ارز دیجیتال می کرد، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی این کارخانه مورد بازرسی قرار گرفت که300 دستگاه ماینر قاچاق به همراه تجهیزات و متعلقات مربوطه کشف شد.

میرفیضی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه ها برابر اعلام کارشناسان 30 میلیارد ریال تعیین شده، افزود: در این خصوص کارخانه پلمب و یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با تاکید بر شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید، تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری است و پلیس برابر قانون با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه