اخبار داغ

معاون اول رئیس جمهور:

گسترش تعاونی‌ها باعث از بین رفتن فقر و نابرابری می‌شود/ اشتغال یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در تعاونی‌های سراسر کشور

گسترش تعاونی‌ها باعث از بین رفتن فقر و نابرابری می‌شود/ اشتغال یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در تعاونی‌های سراسر کشور
جهانگیری گفت: با فعال شدن بخش تعاون مشارکت مردمی و عدالت اجتماعی را گسترش می‌دهیم و برای افراد فرصت کار ایجاد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاح همزمان ۶۴۳ پروژه تعاونی در سراسر کشور اظهار کرد: خدمت به کشور در این است که شرکت‌ها به بخش خصوصی واگذار شوند. اینکه مکرر گفته می‌شود ما دولت ثروتمندی هستیم، به این معنی نیست که گاوصندوق‌های دولت پر از طلاست، ما معادن و نفت و گاز زیادی داریم و این‌ها ثروت‌های دولت هستند، اما استفاده از این منابع مانند این است که دولت کلید گاوصندوق خود را گم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او افزود: کشور ما پتانسیل زیادی دارد و باید بخش‌های مولد وارد این میدان شوند.

,

معاون اول رئیس جمهور گفت: با فعال شدن بخش تعاون مشارکت مردمی و عدالت اجتماعی را گسترش می‌دهیم و برای افراد فرصت کار ایجاد می‌شود.

,

جهانگیری گفت: در دوره‌ای تلاش کردیم که سهام شرکت‌ها را به مردم واگذار کنیم و در دوره‌ای این برنامه با نام سهام عدالت اجرا شد و با کمک مجلس باید کاری کنیم که تمام ۴۹ میلیون نفری که برگه سهام عدالت در دست دارند، سهام دار واقعی شرکت‌ها شوند.

,

او افزود: در روز اول سهام شرکت‌های زیر مجموعه سهام عدالت ۲۶ هزار میلیارد تومان بود و امروز ارزش سهام این شرکت‌ها به ۱۴۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.

,

معاون اول رئیس جمهور گفت: سال ۹۵، حدود ۴ هزار میلیارد تومان و سال ۹۶، حدود ۴ هزار و ۶۰ میلیارد تومان سود سهام واقعی بین دارندگان سهام عدالت توزیع شده است و امسال حدود ۶ هزار میلیارد تومان بین سهام داران توزیع خواهد شد.

,

جهانگیری تصریح کرد: امروز ارزش سهام عدالت یک نفر به ۵ میلیون تومان رسیده و فروش آن یک اشتباه است.

,

او افزود: اگر به دنبال کاهش نابرابری و فقر هستیم، با توسعه تعاونی‌ها و صنایع کوچک امکان پذیر است.

,

معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در تعاونی‌ها مشغول به کار هستند.

,

جهانگیری تصریح کرد: ما باید موانع را از جلوی پای تولید برداریم و اگر می‌خواهیم جبهه آمریکا را از میدان برداریم، باید جبهه خودی را تقویت کنیم.

,

او افزود: با تدبیر درست سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه تبدیل شد و از نمایندگان مجلس می‌خواهیم به آقای مونسان رأی دهند.

,

معاون اول رئیس جمهور گفت: آقای حاج میرزایی وزیر معرفی شده برای وزارت آموزش و پرورش در دولت سمت کلیدی داشت، اما به دلیل اهمیت آموزش و پروش او برای این وزارتخانه معرفی شد.

,

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه