اخبار داغ

در جشنواره استانی شهید رجایی

دستگاه‌های برتر کرمانشاه اعلام شد /تجلیل از برگزیده‌ها

دستگاه‌های برتر کرمانشاه اعلام شد /تجلیل از برگزیده‌ها
دستگاه‌های برتر کرمانشاه در جشنواره استانی شهید رجایی اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، پانزدهمین جشنواره استانی شهید رجایی و آئین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان کرمانشاه عصر امروز در استانداری کرمانشاه برگزار و دستگاه‌های برتر دولتی اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

بر این اساس شرکت برق منطقه‌ای غرب و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه دستگاه‌های برتر از لحاظ امتیازات شاخص‌های عمومی معرفی شد.

,

همچنین ادارات کل امور اقتصادی و دارایی و آموزش فنی و حرفه‌ای استان دستگاه‌های برتر بر اساس امتیازات شاخص‌های اختصاصی عنوان شدند.

,

اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گروه علمی فرهنگی و آموزشی و همچنین صیانت از حقوق شهروندان و همچنین اداره کل استاندارد در گروه زیر بنایی و تولیدی و اقدامات شایسته در خصوص محور سرمایه انسانی و کنترل استانداردهای کالا به عنوان دستگاه‌های برتر و بر اساس مجموع امتیازات شاخص‌های عمومی و اقتصادی معرفی شد.

,

در گروه حمایتی سلامت و بهداشت به ویژه اقدامات در صیانت از حقوق شهروندان و تحت پوشش قرار دادن افراد واجد شرایط اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به عنوان دستگاه برتر بر اساس مجموع امتیازات و شاخص‌های عمومی و اقتصادی معرفی شد.

,

اداره‌کل جهاد کشاورزی استان، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هم در لیست دستگاه‌های برتر در محور اقتصاد مقاومتی قرار گرفت.

,

در محور اشتغال نیز ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد امام خمینی (ره) و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دستگاه‌های برتر معرفی شد.

,

 

,

تقلیل زمان پاسخگویی به سرمایه‌گذاران به یک‌چهارم

, تقلیل زمان پاسخگویی به سرمایه‌گذاران به یک‌چهارم,

هوشنگ بازوند عصر امروز شنبه در پانزدهمین جشنواره استانی شهید رجایی و آئین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در هفته دولت با وجود مشکلات و تنگناهایی که با آن رو به رو بودیم، اما توانستیم پروژه‌های متعددی افتتاح و کلنگ‌زنی کنیم.

,

استاندار کرمانشاه افزود: مدیران باید سبک مدیریتی شهید رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند که یک سبک ارزشمند در مدیریت پس از انقلاب بود.

,

وی بیان داشت: بحث بهره‌وری و صرفه‌جویی در شرایط فعلی یکی از مسائلی است که مدیران باید به آن توجه ویژه داشته باشند و به آن ارزش و بها دهند و به دنبال خرید تجهیزاتی از جمله ماشین و امکانات غیرضروری نباشند چرا که شرایط کشور مطلوب نیست.

,

بازوند خاطر نشان کرد: در بحث رضایتمندی مردم از مسئولین و تکریم ارباب رجوع در سال ۹۷ استان کرمانشاه وضعیت مناسبی نداشت و رتبه خوبی در این راستا کسب نکردیم از ۱۰۰ درصد رتبه ۶۸.۵ را کسب کردیم.

,

مدیر ارشد استان خواستار آسیب‌شناسی در این حوزه توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع و دفتر بازرسی استانداری شد و گفت: ما داشته‌هایمان را از مردم داریم و دستگاه‌هایی که وضعیت رضایتمندی مردم از آنها مناسب نیست باید معرفی شوند تا علت بررسی شود.

,

استاندار کرمانشاه بیان داشت: مدیران از ظرفیت رسانه‌ها برای ارائه گزارش عملکرد خود به مردم استفاده کنند و اگر مورد انتقاد هم قرار گرفتند نگران نباشند و به دنبال رفع نواقص باشند.

,

وی به برنامه «۱۰۰ مسجد، ۱۰۰ مدیر» که در طول هفته دولت برگزار شد هم اشاره کرد و افزود: در این برنامه ۱۵ مدیر در مساجد حضور پیدا نکردند که ضمن اینکه باید دلیل آن را توضیح دهند، طی همین هفته هم باید این کوتاهی را جبران کرده و برای پاسخگویی به مردم در مساجد حضور پیدا کنند.

,

بازوند ادامه داد: در آستانه ماه محرم باید همه آمادگی خود را برای برگزاری مراسم عزاداری‌ها و همچنین اربعین آماده کنیم و از آنجا که امسال به دلیل بازگشایی مرز خسروی شاهد تحولی در استان خواهیم بود و یک فرصت برای استان پیش آمده باید بتوانیم ضمن اینکه مردم را در رأس امورات قرار دهیم ما نیز زیرساخت‌های لازم را جهت این کار فراهم کنیم.

,

استاندار کرمانشاه همچنین راه اندازی پنجره خدمات الکترونیک سرمایه گذاری را یکی از اقدامات ارزنده دانست و بیان داشت: این اقدام می‌تواند در جهت توسعه سرمایه گذاری بسیار مؤثر واقع شود و فرآیند پاسخگویی را از ۲۰۰ روز به ۴۹ روز تقلیل دهد.

,

وی اظهار داشت: بر اساس توافقات به عمل آمده با نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری، توانمندسازی شهرستان سرپل ذهاب به بنیاد مستضعفان واگذار شده است که می‌تواند در توانمندسازی مردم این شهرستان تأثیر بسزایی داشته باشد و عین همین کار را برای شهرستان هرسین نیز در دستور کار داریم.

, سرپل, ذهاب,

بازوند با تاکید بر اینکه مدیران در توسعه استان باید نگاه فرابخشی داشته باشند، گفت: مدیران نباید فقط به فکر توسعه بخش کاری هود باشند بلکه باید به دیگر حوزه‌ها نیز در رسیدن به توسعه کمک کنند.

,

وی افزود: مدیران از همین حالا به هر شکل ممکن به گونه‌ای تدبیر کنند که بودجه‌های استان برگشت نخورد و تعلل نکنند که آخر سال مالی در قالب طرح تشریفات برای اینکه بودجه استان برگشت نخورد از ما بخواهند که امضا کنیم چرا که دیگر این کار را انجام نخواهیم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه