اخبار داغ

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه(ع):

راهبرد مقاومت باعث شکست و مهار دشمنان شده است

راهبرد مقاومت باعث شکست و مهار دشمنان شده است
فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) اظهار کرد: اگر امروز راهبرد مقاومت باعث شکست و مهار دشمنان شده است، به واسطه شهدای عزیزمان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سید حسین مرتضوی، فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید محمود کاوه و شهدای عملیات کربلای دو که صبح امروز در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شده بود، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان و گرامی‌داشت سی و سومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید محمود کاوه، گفت: از اینکه عزیزان در ستاد مردمی بزرگداشت شهید کاوه همت به خرج دادند و با اعتقاد و انگیزه سالانه، اینچنین بزرگداشت‌ شایسته و با شکوه را برگزار می‌کنند، مایه مباهات و افتخار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: امروز در شرایطی به سر می‌بریم که به واسطه دلاوری شهیدان، صبوری خانواده‌های شهدا و از خود گذشتگی ایثارگران، پرچم جمهوری اسلامی به اهتزاز درآمده است.

,

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) اظهار کرد: اگر امروز راهبرد مقاومت باعث شکست و مهار دشمنان شده است، به واسطه شهدای عزیزمان بوده است.

,

وی افزود: جوانان توانستند دفاع مقدس را با اقتدار به پیروزی برسانند و ما نیز باید با درس گرفتن از این جوانان بتوانیم راهشان را ادامه دهیم.

,

سردار مرتضوی تصریح کرد: شهید کاوه توانست در شرایطی قرار گیرد که در عرصه داخلی و خارجی به بلوغ برسد.

,

وی افزود: امروز که به همت ستاد مردمی شهید کاوه، سردار ایافت و دوستانشان این مراسم برپا است، باید تلاش کنیم نیازمندی جوانان درگام دوم انقلاب را با شناخت شخصیت شهید کاوه و امثال ایشان، برطرف کنیم.

,

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) با بیان اینکه شهید کاوه توانست با به‌کارگیری نیروهای خود، دشمنان تا دندان مسلح را ناامید کند خاطرنشان کرد: برطرف شدن نیازهای جوانان در عرصه جدید انقلاب اسلامی و گام دوم اهمیت دارد چراکه این انگیزه در جوانان باید شکل بگیرد و محکم‌تر و دقیق‌تر گام دوم انقلاب را بردارند.

,

وی افزود: با استفاده از همین بلوغ توانست در آنِ واحد، با همه قومیت‌ها و مذاهب در سراسر این سرزمین به مجاهدت در راه خدا بپردازد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه