اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان قم مطرح کرد:

دانش آموزان نیازمند و یتیم در انتظار کمک/حدود 5هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد

دانش آموزان نیازمند و یتیم در انتظار کمک/حدود 5هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد استان قم بااشاره به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، گفت: حدود 5هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند و یتیم چشم انتظار کمک های مردمی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اکبر میرشکار در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به نزدیک شدن به فصل تحصیل، اظهار داشت: در حال حاضر 4800 دانش آموز و دانشجو تحت نظر کمیته امداد هستند و البته غیر از این تعداد کسانی هم هستند که به صورت موردی به کمیته مراجعه می کنند.

وی ادامه داد:  امروز با وضعیت اقتصادی و مشکلاتی که بر جامعه تحمیل شده است مردم توان لازم را برای خرید لوازم التحریر و پوشاک و هزینه های مقدماتی تحصیل فرزند خود ندارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه مردم قم همیشه در صحنه حضور دارند و در مناسب های مختلف به کمیته امداد کمک کرده اند، گفت: امروز جشن عاطفه ها در سطح شهر برپا می باشد.

وی اضافه کرد: امسال ضمن برپایی ۲۰ تعداد پایگاه و صندوق در سطح شهر، ۱۵۰هزار پاکت طی روزهای آغازین سال تحصیلی در مدارس توزیع خواهد شد.

میرشکار بااشاره به شعار جشن عاطفه های امسال « با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» عنوان کرد: جشن عاطفه های امسال تا 12مهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار استان می توانند کمکهای خود را به صورت نقدی و غیری نقدی تحویل دهند اعلام کرد: درگاههای پرداخت کمکهای مردمی از طریق شماره گیری #۵*۰۲۵*۸۸۷۷* در تلفن همراه و یا واریز وجه به بانک ملّی با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۵ با عنوان کمک به هزینه تحصیلی دانش آموزان یتیم و نیازمند کمیته امداد قم است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: از طرفی مردم می توان کمک های خود را بصورت خرید کالا مانند لوازم تحریر مدرسه و... به پایگاه های ما تحویل دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه