اخبار داغ

روی خط المپیاد؛

کسب 43 مدال رنگارنگ توسط کاوران ورزشی سیستان و بلوچستان/ امید برای افزایش افتخارات وجود دارد

کسب 43 مدال رنگارنگ توسط کاوران ورزشی سیستان و بلوچستان/ امید برای افزایش افتخارات وجود دارد
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از کسب 43 مدال رنگارنگ توسط کاروان ورزشی استان در دومین دوره از المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور خبر داد و گفت: با توجه به وجود نماینده در رشته های باقیمانده تا روز اختتامیه، همچنان نسبت به افزایش این آمار امیدواریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ادهم کرد زابلی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: کاروان ورزشی سیستان و بلوچستان در دومین دوره از المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور تا کنون موفق به کسب 43 مدال رنگارنگ در رشته های مختلف ورزشی شده اند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران استان در این رقابت ها 3 طلا رشته دو و میدانی و 3 طلا در رشته  بوکس را از آن خود کرده اند، افزود: جوانان مستعد استان در رشته های موتای، کنگ فو، کشتی، سپک تاکرا، فوتبال ساحلی و کبدی نیز هر کدام یک طلا در سبد مدال های سیستان و بلوچستان قرار دادند.

کرد با اشاره به کسب 6 مدال نقره کاروان ورزشی استان در رشته های پنچاک سیلات، دو و میدانی و دوچرخه سواری اظهار کرد: هر کدام از این سه رشته، موفق به کسب 2 مدال از مجموع این 6 مدال شده اند و نمایندگان استان در رشته های بوکس، موی تای، کونگ فو، جوجیتسو و باستانی نیز هر کدام یک مدال را به مجموع مدال های نقره استان افزوده اند.

وی در ادامه از کسب 21 مدال برنز توسط استعدادهای برتر ورزشی استان در جریان این دوره از رقابت های المپیاد خبر داد و تصریح کرد: رشته های پنچاک سیلات و موی تای هر کدام 4، جوجیتسو 3، دوچرخه سواری، باستانی، کونگ فو و دو و میدانی هر کدام 2، و کشتی و کاراته هر کدام یک مدال برنز برای استان به ارمغان آورده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در خصوص سهم کاروان های آقایان و بانوان از این افتخارات، اذعان داشت: از مجموع 10 طلا، 12 نقره و 22 برنز اکتسابی تا کنون سهم پسران ورزشکاران استان 9 مدال طلا، 8 نقره و 12برنز و سهم بانوان 1 طلا 4 نقره و 9 برنز بوده که با توجه به وجود نماینده در رشته های باقیمانده تا روز اختتامیه، همچنان نسبت به افزایش این آمار امیدواریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه