اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خبر داد

رئیس کل بانک مرکزی به کرمان می‌آید/ بررسی مشکلات ارزی و تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی

رئیس کل بانک مرکزی به کرمان می‌آید/ بررسی مشکلات ارزی و تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر همتی رئیس کل بانک مرکزی به استان کرمان گفت: بررسی مشکلات ارزی و تامین مالی بنگاه های اقتصادی مهمترین سرفصل های نشست رئیس کل بانک مرکزی با فعالان اقتصادی استان کرمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی در تشریح سفر همتی رئیس کل بانک مرکزی به استان کرمان امروز صبح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به موضوعات و مسائل مهم اقتصادی استان در ارتباط با تصمیمات بانک مرکزی و طی هماهنگی صورت گرفته با استاندار کرمان و اتاق بازرگانی، دعوت از رئیس کل بانک مرکزی به استان کرمان طی نامه ای کتبی هفته گذشته انجام و مقرر شد این سفر در پنج شنبه هفته جاری 14 شهریور ماه صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی به اهداف این سفر اشاره کرد و گفت: دو مسئله مهم و اساسی در استان کرمان به عنوان دغدغه های مهم فعالان بخش اقتصادی محسوب می شود که یکی از آنها تسهیلات بانکی و تامین مالی در بخش های مربوط به معقوات بانکی، کشاورزی است.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین تامین مالی برای پروژه های اقتصادی جدید و سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی در سال جاری مهمترین موضوعاتی است که در نشست مشترک فعالان بخش خصوصی کرمان با رئیس کل مرکزی بحث می شود.

,

پورابراهیمی تصریح کرد: در این نشست مسائل مرتبط با حوزه گردشگری، صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات و غیره که با نظام بانکی دچار مشکل شدند از جمله نحوه تسیوه وام های کشاورزی صحبت و تصمیم‌ گیری خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: موضوع دوم دستور کار سفر رئیس کل بانک مرکزی به استان کرمان، صادرات محصولات کشاورزی و معدنی استان است که در دو بخش تسویه تعهدات ارزی سال گذشته فعالان اقتصادی استان و توافق در خصوص نحوه بازگشت ارز ناشی از صادرات محصولات کشاورزی و معدنی استان در سال 98 مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

,

پورابراهیمی ابراز داشت: دو سرفصل مهم جلسه در دو بخش ارزی و تامین مالی بنگاه های اقتصادی مهمترین مشکلات مسائل فعلی فعالان اقتصادی استان کرمان است که در نشست با رئیس کل بانک مرکزی بررسی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه