اخبار داغ

۹ آبان ماه امسال؛

همایش بین المللی سرمایه گذاری در خراسان شمالی برگزار می شود

همایش بین المللی سرمایه گذاری در خراسان شمالی برگزار می شود
استاندار خراسان شمالی از برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری در مرکز استان خراسان شمالی در 9 و 10 آبان ماه امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در نشست با سرمایه گذاران اظهار کرد: خراسان شمالی با انجام نشست ها با شرکت های بخش خصوصی و انجام گفت و گو با رایزن های اقتصادی همچنین سفرای کشورهای خارجی که در همایش ها و نشست ها به طور مستمر انجام داده و می دهد به دنبال آن است که این تعاملات به عقد قراردادهای سرمایه گذاری در استان مبتنی بر پیشران های اقتصادی استان منجر شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

شجاعی با اعلام اینکه در 9 و 10 آبان ماه امسال همایش بین المللی سرمایه گذاری را در مرکز استان خراسان شمالی برگزار خواهیم کرد، افزود: در حال حاضر استان در حال آماده سازی شرایط برای میزبانی از مهمانان و سرمایه گذاران است.

,

وی خاطر نشان کرد: در این همایش علاوه بر اینکه از سرمایه گذاران بخش خصوصی، بانک ها و هلدینگ های داخل کشور دعوت به حضور و مشارکت در سرمایه گذاری خواهد شد همچنین در تعامل با معاون اقتصادی وزارت امور خارجه کشور در حال آماده سازی شرایط برای دعوت از سرمایه گذاران خارجی به این همایش بین المللی هستیم.

,

وی همچنین گفت: وزرا و رییس قوه مقننه کشور نیز به این همایش دعوت خواهند شد.

,

افزون بر این، استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: امسال در گفت و گو با دو سرمایه گذار قطری و عمانی، این دو سرمایه گذار اعلام کردند با ارائه طرح های بالای 150 میلیون دلار آماده سرمایه گذاری در خراسان شمالی هستند.

,

شجاعی افزود: در همین راستا، در حال زمینه سازی هستیم تا این دو سرمایه گذار در قالب کنسرسیوم پای کار آیند و در طرح های سرمایه گذاری تهیه شده مشارکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه