اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان اردبیل :

وجود کودکان کار بیانگر ضعف در پیشگیری و عملکرد دست اندرکاران است

وجود کودکان کار بیانگر ضعف در پیشگیری و عملکرد دست اندرکاران است
رییس دادگستری استان اردبیل گفت:وجود کودکان کار و خیابانی را بیانگر ضعف در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ساماندهی این حوزه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،ناصر عتباتی ظهر امروز در هشتمین کنفرانس تخصصی حقوق کودک در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل اظهار داشت: با وجود اینکه چالش‌ها و مشکلات در حوزه کودک در استان اردبیل نسبت به سایر استان‌ها در حد پایینی بوده اما باید تلاش و جدیت دست‌اندرکاران در این امر بر این باشد تا مشکلات در این بخش و آسیب‌های اجتماعی در زمینه کودکان را به حداقل ممکن برسانند.
وی افزود: وجود کودکان کار بیانگر عملکرد دست‌اندرکاران و متولیان در این حوزه بوده و به هیچ عنوان زیبنده خیابان‌های استان نبوده که باید برای ساماندهی این کودکان اقدامات اساسی انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سبلان‌ما,
,

رییس دادگستری استان اردبیل گفت: وجود کودکان کار و خیابانی را بیانگر ضعف در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ساماندهی این حوزه است، حمایت از کودکان به‌ویژه کودکان کار و خیابانی امری مهم و ضروری است که باید در این راستا مسئولان مربوطه حساسیت بیشتری داشته باشند.

, رییس دادگستری استان اردبیل گفت:, رییس دادگستری استان اردبیل گفت:,

وی با بیان اینکه کودک‌آزاری یک آسیب جدی است تاکید کرد: نباید اجازه دهیم تا این پدیده در خانواده‌ها و مدارس اتفاق بیفتد و باید در زمینه شناسایی و پیگیرد کودک‌آزاری اقدام شود تا چنین مواردی رخ ندهد.

,

عتباتی افزود:️ بازماندگان کودکان از تحصیل تاثیر به‌سزایی در آینده آنها دارد، باید در زمینه شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل آموزش و پرورش اقدام کرده و از بازماندن این کودکان از تحصیل جلوگیری کند.
وی خاطرنشان کرد:️وضعیت استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به‌واسطه اعتقادات دینی و مذهبی در بین مردم منطقه مناسب است؛ ریشه آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، خشونت و اعتیاد در نبود توجه کافی به این حوزه است.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه