اخبار داغ

وقتی ارزش داشته هایمان را نمی دانیم!

پیشکسوت هاکی گچساران در بستر بیماری/باز هم خبری از مسئولین نیست؟

پیشکسوت هاکی گچساران در بستر بیماری/باز هم خبری از مسئولین نیست؟
نوروز حیدری پیشکسوت گچسارانی هاکی کشور که این روزها در بستری بیماری است متاسفانه از توجه مسئولان و اهالی ورزش محروم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،نوروز حیدری، مربی اسبق تیم ملی هاکی و رئیس پیشین هییت هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل مشکلات قلبی وداخلی از مدتی قبل در یکی از بیمارستانهای شیراز بستری بوده و همچنان بدلیل شرایط نامساعد بدنی امکان عمل جراحی پیدا نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

 

,

, ,

نکته قابل توجهی که در این مدت از دید رسانه ها نیز پنهان نمانده اما کمتر به آن اشاره شده عدم توجه مسئولان ورزش استان و کشور به وضعیت سلامتی این پیشکسوت رشته هاکی بوده است.

,

این در حالی است که نیما حیدری فرزند این پیشکسوت هاکی در گفتگو با رسانه ها از ادامه مراحل درمان پدر خود در شیراز خبر داد و افزود: تاکنون پزشکان اجازه عمل جراحی را نداده اند و ما هچنان منتظر هستیم شرایط پدرمان برای عمل مهیا شود.

,

 

,

, ,

نوروز حیدری مدت ۱۶ سال(۸۴-۶۸) مربیگری تیم ملی هاکی را بر عهده داشته و علاوه بر موفقیت در کسب مقام قهرمانی در مسابقات دهه فجر، حضور درجام جهانی جوانان و کسب عنوان چهارمی این مسابقات را نیز در کارنامه خود دارد.

,

وی حدود ۳۰ سال ریاست هییت هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد و ۷ سال مربی گری تیم هاکی نفت و گاز گچساران را به عهده داشته که با این تیم بارها به مقام قهرمانی درلیگ برتر و قهرمانی کشور دست یافته اند و اگر نوروز حیدری درآخرین فینال لیگ برترهاکی سکان هدایت تیم نفت وگاز گچساران رابه عهده داشتند قهرمانی دورازدسترس نبود.

,

 

,

, ,

آنچه از مسئولان و اهالی ورزش انتطار می رود این است که در شرایط فعلی این پیشکسوت ورزش هاکی و سایر پیشکسوتانی که سال ها برای اعتلای نام ورزش استان و کشور تلاش کرده اند را تنها نگذاشته و قدردان زحمات آنها باشند.

,

 

,

, ,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه