اخبار داغ

گزارش تصویری

افتتاح نمایشگاه بوی سیب ویژه دهه اول محرم در اردبیل

افتتاح نمایشگاه بوی سیب ویژه دهه اول محرم در اردبیل
نمایشگاه فرهنگی و مذهبی مذهبی بوی سیب با هدف بصیرت افزایی عاشورایی با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) اردبیل افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، شامگاه امروز همزمان با شب دوم ماه محرم و سوگواری عزاداران امام حسین(ع) دومین نمایشگاه فرهنگی و مذهبی بوی سیب با هدف بصیرت افزایی واقعه عاشورا با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به همراه جمعی از مسئولان فرهنگی و مذهبی این شهر در آستان مقدس امامزاده صالح(ع)افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در حاشیه بازدید و افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران به اهمیت و اثرگذاری برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به منظور آشنایی نسل جوان با مکتب عاشورا اشاره کرد و گفت: جوانان پرشور و ولایت‌مدار اردبیل توانسته‌اند با همت، تلاش و ذوق هنری خود صحنه‌های کربلا را به تصویر بکشند که این امر از اهمیت زیادی برخوردار است.

,

وی در ادامه سخنان خود به وجود میهمانان کشوری و خارجی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در دهه اول محرم، استان اردبیل میزبان میهمانان خارجی فراوانی از کشورهای همسایه است و این‌گونه روایتگری صحنه عاشورا به‌دلیل آشنایی و علاقه آن‌ها با تئاتر و هنرهای نمایشی، اثرگذاری بالاتری روی بازدیدکنندگان دارد.

,

سیامک محمدی طراح و مسئول نمایشگاه فرهنگی و مذهبی بوی سیب نیز به تشریح فرایند اجرایی این نمایشگاه پرداخت و گفت:هدف از برپایی این نمایشگاه، روایت حوادث عاشورا با زبان هنر است تا همگان بتوانند با برقراری ارتباط ضمن درک وقایع بدون واسطه، به مراتب معنوی دست یابند.

,

وی افزود: نمایشگاه «بوی سیب»  از ۹ الی ۲۳ شهریور ماه همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۳ در امامزاده صالح(ع) اردبیل جهت بازدید عموم دایر است.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه