اخبار داغ

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد؛

کشف 392 کیلو موادمخدر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی مازندران

کشف 392 کیلو موادمخدر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی مازندران
فرمانده انتظامی مازندران در تشریح دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان از کشف بیش از 392 کیلو انواع موادمخدر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی، مبارزه با قاچاق کالا، مقابله با جرایم، مبارزه با موادمخدر، جمع آوری معتادان ولگرد، انتظام بخشی ترافیکی، کنترل مجرمان سابقه دار، ساماندهی مناطق حاشیه نشین و در نهایت کاهش آسیب های اجتماعی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مدت 3 روز در سطح شهرستان های استان به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به دستاوردهای این طرح از کشف 361 فقره انواع سرقت، افزود: در این طرح، 282 سارق شناسایی و دستگیر و همچنین 16 دستگاه خودرو سرقتی نیز از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف 392 کیلو انواع موادمخدر از شناسایی و دستگیری22 قاچاقچی موادمخدر، 138 خرده فروش و 268 معتاد متجاهر در این طرح خبر داد و افزود: متهمان به مرجع قضائی معرفی و معتادان به مراکز ترک اعتیاد ماده 16 و 15 اعزام شدند.

میرفیضی از پلمب 39 واحد صنفی متخلف در این طرح خبر داد و افزود: در راستای مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان، 13 متهم به شرارت و اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند و 51 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از محورهای مهم طرح ارتقای امنیت اجتماعی، برقراری نظم و امنیت ترافیکی و انضباط بخشی در معابر عمومی و محورهای مواصلاتی استان است، افزود: بیش از 42 هزار و 394 تخلف در حوزه راهنمایی و رانندگی به ثبت رسیده و یک هزار و 120 دستگاه خودرو و 907 دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز پس از اعمال قانون، توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه این طرح ها متناسب با جغرافیای جرم در سطح استان اجرا می شود، گفت: افزایش احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است و ملاک ارزیابی ما از عملکرد کارکنان پلیس، رضایتمندی مردمی است.

میرفیضی در پایان گفت: با همت و هوشیاری همه دستگاه ها و همکاری خوب مردم با پلیس امنیت مطلوبی در سطح استان حاکم است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه