اخبار داغ

امام جمعه زیراب:

اجتماع عظیم عاشورائیان در زیراب سوادکوه برگزار می‌شود

اجتماع عظیم عاشورائیان در زیراب سوادکوه برگزار می‌شود
امام جمعه زیراب از برگزاری پنجمین دوره اجتماع عظیم عاشوراییان این شهر با عنوان «لبیک یا حسین(ع)» روز 5 محرم در امام‌‌زاده عبدالحق(ع) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، از پنجمین سال اجتماع عظیم عاشورائیان با نام "لبیک یا حسین" در جوار حرم امام‌زاده عبدالحق علیه السلام زیراب خبر داد و افزود: این اجتماع در راستای ایجاد همدلی و وحدت بین هیئت‌های مذهبی است.

وی امام حسین علیه السلام را محور وحدت برشمرد و با بیان اینکه هر ساله شاهد برگزاری عزاداری باشکوه در مساجد، تکایا و هیئات مذهبی هستیم، گفت: اجتماع عاشوراییان شور حسینی بوده و موجب وحدت میان دسته‌جات عزاداری و هرچه باشکوه‌تر شدن عزاداری حسینی است.

امام جمعه زیراب با تأکید بر تبلیغ شریعت و دین، یکی از مظاهر تبلیغ را گردهمایی و تظاهرات عنوان کرد و افزود: اربعین تظاهرات و اعلام وجود شیعیان مبنی بر بیان این مطلب است که ما طرفداران و پیروان امام حسین علیه‌ا‌لسلام هستیم و در راستای مکتب او گام بر می‌داریم.

رضایی، امام حسین علیه السلام را مصلح جامعه بشری دانست و با بیان اینکه پیام ایشان عدالت، برادری، برابری، مبارزه با ستم و حمایت از مستضعفان بوده است، گفت: این پیام مورد پسند همه آزادمردان جهان است و وجود ایشان رهبر همه آزادمردان است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه