اخبار داغ

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

هماهنگی مردم و مسئولین می تواند منکرها را از بین ببرد/ دشمنان به دنبال کمرنگ کردن سنت اسلامی هستند

هماهنگی مردم و مسئولین می تواند منکرها را از بین ببرد/ دشمنان به دنبال کمرنگ کردن سنت اسلامی هستند
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: امر به معروف و نهی از منکر چتری بزرگ بر تمام احکام الهی می باشد که می تواند همه مسائل الهی را بپوشاند و امر به معروف و نهی از منکر ریشه منکر را می شکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار سپاس اظهار داشت: اگر مردم و مسئولان با هم متهد شوند و با مشاهده هر خلافی در جامعه واکنش نشان دهند، در جامعه تاثیر خواهد گذاشت و با این کار جلوی منکر گرفته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر چتری بزرگ بر تمام احکام الهی می باشد که می تواند همه مسائل الهی را بپوشاند.

,

حسینی بوشهری افزود: دشمن در مسائل فرهنگی جامعه اسلامی بسیار سرمایه گزاری کرده است و از قویترین ظرفیت های خود استفاده می کند و لازم است مردم و مسئولان متوجه وظیفه دینی خود در این زمینه شوند و بهاین مسائل احساس مسئولیت کنند.

,

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه اسلامی ضروری است، تاکید کرد: مسئولان با تمام ظرفیت های خود در این باره کار کنند تا شاهد احیاء این فریضه در جامعه و کشور شویم.

,

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فرهنگ هر جامعه دشمن دارد، و دشمنان این مرز بوم به دنبال کمرنگ کردن آداب و فرهنگ اسلامی جامعه اسلامی این مرز بوم می باشند.

,

حسینی بوشهری با بیان اینکه موضوع حجاب یکی از دغدغه های مراجع و متدیین است گفت: انتظار داریم زنان و دختران کرامت زن و حجاب اسلامی را در  جامعه اسلامی رعایت کنند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر کسی در مسیر  حق و رضایت خداوند تلاش کند مانند معروفی است که در جامعه اتفاق افتاده است.

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه