اخبار داغ

رئیس بسیج رسانه کشور:

فرهنگ عاشورا مهمترین عامل پیروزی و رشد روزافزون اسلام است/ برخی رسانه‌های داخلی به دشمنان اسلام ضریب می‌دهند

فرهنگ عاشورا مهمترین عامل پیروزی و رشد روزافزون اسلام است/ برخی رسانه‌های داخلی به دشمنان اسلام ضریب می‌دهند
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: دانشمندان اندیشکده ها و مراکز تحقیقاتی غربی فرهنگ عاشورا را مهم ترین عامل پیروزی و رشد روز افزون اسلام و شیعه می دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با فعالیت های ضد عاشورایی دشمنان با آغاز ماه محرم، اظهار داشت: مسلمانان در ماه محرم علت جدی تری برای یادآوری مخالفت های خود با استکبارگران پیدا می کنند از این رو دشمنان دست به کار می شوند تا این عزم و اراده مسلمانان را زیر سوال ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: دشمنان در تلاش هستند، تا آن چه موجب تقویت ایمان مسلمانان در برابر ظلم می شود را با شبهه مواجه کنند .

,

رئیس بسیج رسانه کشور خاطر نشان کرد: آن ها به خوبی می دانند که تفاوت شیعیان و مسلمانان با سایر ادیان در داشتن امام حسین(ع)، فرهنگ عاشورا، ایستادگی، مقاومت و بیعت نکردن با ظلم و کفر است.

,

بصیری با اشاره به فرمایش امام حسین (ع) که ” مثل من با مثل یزیدی ها بیعت نخواهد کرد “، یادآور شد: این سخن امام حسین (ع) بدان معناست، هر انسانی که حسینی است از ابتدای خلقت بشر تا انتهای جهان با هر انسان یزیدی بیعت نخواهد کرد و امروزه نمونه های یزیدی در جهان بسیار هستند.

,

وی ادامه داد: نمونه بارز یزیدی ها در جهان امروز، صهیونیست های کودک کش و غاصبین سرزمین فلسطین هستند که یادآوری جدیدی به مسلمانان برای ایستادگی در برابر این جبهه کفر، ستم و ظلم است.

,

رئیس بسیج رسانه کشور با بیان این که دانشمندان اندیشکده ها و مراکز تحقیقاتی غربی فرهنگ عاشورا را مهم ترین عامل پیروزی و رشد روز افزون اسلام و شیعه می دانند، ابراز داشت: لشکر امام حسین (ع) از ۱۴۰۰ سال پیش تا کنون شکل گرفته و تا به امروز هر دقیقه و ساعت بر تعداد آن افزوده شده است، در طول تاریخ این لشکر نه تنها شکست نخورده بلکه سنگرهای کفر و ظلم را نیز فتح کرده است.

,

بصیری اضافه کرد: صهیونیست ها در تلاش هستند تا با گرفتن فرهنگ عاشورا از شیعیان بخش مهمی از تفکرات و ایستادگی مسلمانان را بگیرند و برای این کار در سطوح مختلف دست به فعالیت هایی می زنند.

,

وی تشریح کرد: دشمنان در سطح عموم جامعه به دنبال تمسخر، ساخت کلیپ های طنز، پیام های کذب و بزرگ کردن برخی اشکالات در آستانه محرم هستند که متاسفانه برخی رسانه های داخلی نیز به آن ضریب می دهند و به دنبال زیرسوال بردن فرهنگ عاشورا و بیرون کشیدن افراد از زیر پرچم امام حسین (ع) هستند.

,

رئیس بسیج رسانه کشور عنوان کرد: از رسانه های داخلی انتظار می رود که به این موضوع ضریب نداده و در پازل دشمن بازی نکنند چرا که در آستانه محرم برخی رسانه ها داخلی، مداحان اهل بیت (ع) را زیر سوال می برند و با ساخت کلیپ و دامن زدن به شایعاتی که اثبات نشده تلاش می کنند که مجالس امام حسین (ع) را کوچک جلوه دهند .

,

بصیری خاطر نشان کرد: البته ممکن است خطا و قصوری در این زمینه وجود داشته باشد و هیچ کس نمی تواند خود را عاری از اشتباه ببیند از این رو باید هیئت های مذهبی را از خرافات، منیت ها و خطاهایی که ممکن است وجود داشته باشد بزداییم.

,

وی در پایان افزود: باید دستگاه های امنیتی، قضایی و ارشاد در این خصوص ورود پیدا کنند و مانع از چنین اتفاقاتی در داخل کشور شوند و در خارج نیز باید با روشنگری، مردم را با فرهنگ عاشورا آشنا کرد و در منابر و شبکه های اجتماعی به شبهات پاسخ داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه