اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار ور رفاه اجتماعی بروجرد:

فعالیت 346 تعاونی در بروجرد/107 فرصت شغلی ایجاد شد

فعالیت 346 تعاونی در بروجرد/107 فرصت شغلی ایجاد شد
رئیس اداره تعاون، کار ور رفاه اجتماعی بروجرد گفت: 346 تعاونی در بروجرد فعال است و 107 فرصت شغلی برای جویندگان کار توسط تعاونی‌ها ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالعی گیوه کی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به هفته تعاون اظهار داشت: در شهرستان بروجرد 717 تعاونی وجود دارد که از این تعداد 346 تعاونی فعال، 352 تعاونی غیر فعال و 19 تعاونی منحل و یا ادغام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 33 تعاونی تولیدی، توزیعی و خدماتی در بروجرد تشکیل شده و 107 فرصت شغلی توسط تعاونی‌ها برای جویندگان کار فراهم شده است؛ از دیگر اقدامات انجام شده در تعاونی‌ها ارائه چهار هزار و 40 نفر ساعت آموزش برای تعاونگران، دو هزار و 720 نفر ساعت آموزش مجازی، نظارت بر تعاونی‌ها، بازدید از 49 تعاونی، ارائه مشاوره به 385 نفر از کارجویان تعاونی‌ها و جذب 186 نفر در تعاونی‌ها بوده است.

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به نقش تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی عنوان کرد: امروزه نقش تعاونی‌ها در اقتصاد و ایجاد شغل برای جویندگان کار بسیار حائز اهمیت است و تعاونی‌ها با افزایش مهارت افزایی در جهت بهبود فضای کسب و کار می‌توانند تلاش داشته باشند و از هر فرصتی برای ارتقای کار استفاده کنند.

,

وی با اشاره به اینکه امسال همزمان با هفته تعاون، تعاونی مسکن مهر توانا در بروجرد افتتاح شد بیان کرد: افتتاح شورای اسلامی کارخانه زاگرس فارمد، دیدار تعاونگران با امام جمعه، افتتاح تعاونی مسکن مهر توانا، دیدار تعاونگران با فرماندار و غبار روبی گلزار شهدا از مهمترین برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه