اخبار داغ

با هدف افزایش تولید گاز صورت گرفت؛

کلنگ حفر چاه گازی ۷۷ منطقه عملیاتی خانگیران سرخس به زمین زده شد

کلنگ حفر چاه گازی ۷۷ منطقه عملیاتی خانگیران سرخس به زمین زده شد
با هدف افزایش تولید گاز، کلنگ عملیات اجرایی پروژه نصب تاسیسات سرچاهی و خطوط لوله چاه شماره 77 منطقه عملیاتی خانگیران سرخس به زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ با هدف افزایش تولید گاز، کلنگ عملیات اجرایی پروژه نصب تاسیسات سرچاهی و خطوط لوله چاه شماره ۷۷ منطقه عملیاتی خانگیران سرخس به زمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

, ,

, ,

 

,

 

,

سید ابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در آیین کلنگ زنی این پروژه اظهار کرد: پروژه چاه گازی ۷۷ منطقه عملیاتی خانگیران سرخس با اعتباری بالغ بر۵۷۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و تا زمستان ۹۸ به بهره برداری می رسد.

,

, ,

 

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی در جهت اشتغال جوانان شهرستان، «میدان گازی توس» هم که در حال مذاکرات داخلی است، هرچه سریع تر کلنگ زنی شود.

,

, ,

, ,

 

,

به گزارش صبح توس، هم اکنون ۶۵ حلقه چاه گاز تولیدی و تزریقی با تولید روزانه ۶۲ میلیون مترمکعب گاز طبیعی، در شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق فعال و پایدار است و گاز ۶ استان کشور را تامین می کند.

,

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق یکی از سه شرکت تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که مسئولیت بهره‌برداری از چهار مخزن گاز شیرین و ترش خانگیران و گنبدلی را برای تأمین خوراک پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس برای مصارف استان‌های خراسان شمالی، جنوبی، رضوی، مازندران، گلستان، سمنان و نیز واحد پتروشیمی خراسان و سوخت نیروگاه نکا در شمال کشور را عهده‌دار است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه