اخبار داغ

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان:

ثبت نام 18 موکب زنجانی برای خدمات رسانی به زائران اربعین

ثبت نام 18 موکب زنجانی برای خدمات رسانی به زائران اربعین
رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان گفت: تا کنون 18 موکب از استان زنجان برای خدمات‎رسانی به زائران اربعین ثبت نام کرده‎اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذبیح الله بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هیچ مانعی برای ثبت نام در سامانه راه اندازی موکب در کشور عراق وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه درخواست کنندگان می توانند با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: استقبال مطلوبی از راه اندازی موکب در عراق برای مراسم اربعین وجود دارد.

,

این مسئول با اشاره به ثبت نام 18 موکب برای خدمات رسانی در اربعین، بیان داشت: احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

,

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه در مسیرهای تعیین شده توسط کشور عراق،موکب ها راه اندازی می شود، ادامه داد: بیشترین خدمات زنجانی ها در شهر نجف ارائه می شود.

,

بابایی با اشاره به حضور موکب های زنجان در مسیر نجف به کربلا و بخشی از کربلا، گفت: همچون سال های گذشته موکب زنجانی ها در سامرا نیز راه اندازی می شود.

,

وی از برگزاری جلسات توجیهی و ساماندهی موکب های اربعین در زنجان خبرداد و گفت: خوشبختانه برای راه اندازی موکب دغدغه ای نداریم.

,

این مسئول با اشاره به استقبال مردم زنجان از راه اندازی موکب ها، تصریح کرد: هر ساله کمک های مردمی جمع آوری و در اختیار موکب ها برای ارائه خدمات به زائران اربعین قرار می گیرد.

,

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال با توجه به رایگان شدن سفر اربعین استقبال بیشتر شود، افزود: با افزایش زائران خدمات رسانی نیز افزایش می یابد.

,

بایایی زیارت اربعین را مهم ارزیابی کرد و گفت: ضروری است مردم با معرفت کامل به با برنامه در این مراسم شرکت کنند.

,

وی با بیان اینکه برنامه های اربعین هر ساله آسیب شناسی می شود، افزود: تلاش می شود اشکالات و ایرادات سال های گذشته رفع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه