اخبار داغ

پوراحمدی بانوی کارآفرین مطرح کرد؛

حمایت مسئولان از تولیدکنندگان بومی راهکار بهبود اقتصاد کشور/ معین های اقتصادی یاری گر کسب و کارهای نوین در منطقه

حمایت مسئولان از تولیدکنندگان بومی راهکار بهبود اقتصاد کشور/ معین های اقتصادی یاری گر کسب و کارهای نوین در منطقه
پوراحمدی بانوی کارآفرین گفت: اگر مسئولان نیازمندی های یک شهر را از منابع همان شهر تامین کنند، کارآفرینان را حمایت کرده و با حضور در عرصه تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی حل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسما پوراحمدی یک بانوی کارآفرین در گفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار داشت: با راه اندازی یک کارگاه خیاطی در شهرستان نگار موفق به ایجاد اشتغال برای چندین نفر شده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی عنوان کرد: در کارگاه تولیدی خیاطی ما لباس های بیمارستانی، فرم مدارس و لباس کار برای کارگران معادن دوخته می شود، در راه اندازی این کارگاه، شبکه توسعه اجتماعی بانک رسالت و معین اقتصادی شهرستان بردسیر که شرکت گل گهر سیرجان است، حمایت ویژه ای از ما کردند.

,

این بانوی کارآفرین افزود: شرکت گل گهر سیرجان با تخصیص وام های اشتغال زایی در شهرستان بردسیر شرایط را برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال فراهم کرده و به متقاضیان کمک های بزرگی می کند.

,

پوراحمدی تصریح کرد: همانند بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی بعد از پایان تحصیل خود موفق به پیدا کردن شغلی نشدم و با توجه به بیکار بودن به همراه مادرم تصمیم به راه اندازی یک کارگاه خیاطی گرفتیم.

,

وی یادآور شد: با کمک مشاورین معین اقتصادی منطقه توانستیم در خصوص بازاریابی، اطلاعات خوبی کسب کرده و ضمن شناسایی مصرف کنندگان در شهرداری ها، بیمارستان ها، معادن و مدارس، تولیدات خود را در سطح استان افزایش داده و در حال حاضر موفق به ایجاد کارآفرینی برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شده ایم.

,

این بانوی کارآفرین ادامه داد: اشتغال زایی ایجاد شده توسط این کارگاه تولیدی در محدود شهرستان نگار است و ترجیح دادیم مواد اولیه خود را از شهرستان خودمان تامین کنیم تا درآمد زایی برای ساکنین این منطقه ایجاد شود.

,

پوراحمدی مطرح کرد: در آغاز راه اندازی این کارگاه تصور می شد راه در پیش گرفته به بن بست برسد و شکست بخوریم اما توکل بر خدا، همت بلند خودمان و حمایت مسئولان به ویژه معین اقتصادی منطقه سبب گسترش کار شد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: زمانی که پشتکار و همت خودمان را حمایت کنیم گذر از مشکلات اقتصادی آسان تر می شود، اگر مسئولان نیازمندی های یک شهر را از منابع همان شهر تامین کنند، کارآفرینان را حمایت کرده و با حضور در عرصه تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی حل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه