اخبار داغ

سرپرست مسابقات دو و میدانی بانوان کارگران کشور:

مسابقات قهرمانی دو بانوان کشور در اردبیل برگزار شد+فیلم

مسابقات قهرمانی دو بانوان کشور  در اردبیل برگزار شد+فیلم
سرپرست مسابقات دو و میدانی بانوان کاگران کشور گفت: دومین مسابقات دو قهرمانی بانوان کاگران کشور با شرکت 13 تیم از سراسر کشور به مدت سه روز در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سمیرا فرمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت:  دومین مسابقات دو قهرمانی کشور با شرکت 13 تیم از سراسر کشور به مدت سه روز در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه 48 نفر از بانوان کارگران کشور در قالب 13 تیم برگزار شد افزود: شرکت کنندگان در 14 ماده ورزشی دو میدانی در ورزشگاه تختی اردبیل باهم به رقابت پرداختند.

,

فرمانی افزود: این دوره از مسابقات علاوه بر اینکه مسابقات دو قهرمانی بانوان کارگران کشور بود از بین نفرات برتر به مسابقات جهانی لتونو نیز انتخاب و معرفی می شوند.

,

سرپرست مسابقات دو و میدانی بانوان کاگران کشور با ابراز امیدواری از تمامی شرکت کنندگان در این دوره مسابقات تصریح کرد: تمامی از لحاظ کمی و کیفی بسیار حائز اهمیت بود و شرکت کنندگان قدر و بنامی در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

,

وی با اشاره به میزانی این دوره از مسابقات در اردبیل گفت: میزبانی این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته بسیار  رضایت بخش بود.

,

گزارش: مهدیه بردبار

,

تصویربردار: مریم قلیزاده

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه