اخبار داغ

مدیرکل امور مالیاتی کرمانشاه:

مهلت ثبت‌نام مشاغل پزشکی در سامانه صندوق فروش تا 15 شهریور ماه تمدید شد

مهلت ثبت‌نام مشاغل پزشکی در سامانه صندوق فروش تا 15 شهریور ماه تمدید شد
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: مهلت ثبت‌نام مشاغل پزشکی در نظام سامانه صندوق فروش تا ۱۵ شهریور ماه تمدید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی ملکشاهی در گفتگو با مرصادنیوز از تمدید مهلت برای ثبت صندوق فروش (کارت خوان) پزشکان تا ۱۵ شهریور ماه جاری در شبکه مالیاتی کشور خبر داد و اظهار داشت: بر اساس قانون باید تمام پزشکان ظرف مهلت تعیین شده نسبت به ثبت صندوق فروش (کارت‌خوان) خود برای اتصال به شبکه مالیاتی کشور اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه افزود: تمام مراکز پزشکی و پیراپزشکی باید برای اختصاص شناسه صندوق فروش (کارت خوان) نسبت به ثبت درخواست خود در سایت سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.tax.gov.ir مراجعه و اقدام کنند.

,

این مسئول گفت: متقاضیان پس از دریافت شناسه از طریق پیامکی که به تلفن همراه آنها ارسال می‌شود می‌توانند اقدام به بهره برداری از دستگاه کارت خوان خود کنند.

,

ملکشاهی از بازرسی و نظارت مراکز پزشکی و پیراپزشکی پس از پایان مهلت مذکور خبر داد و تاکید کرد: کسانی که ظرف مهلت مذکور اقدام نصب کارت‌خوان نکرده باشند مورد جریمه مالیاتی قرار می‌گیرند.

,

وی همچنین در پاسخ به اینکه چند درصد از پزشکان استان نسبت به این موضوع اقدام کرده‌اند، افزود: با توجه به اینکه این سیستم به صورت کشوری است ما نمی‌توانیم درصد مذکور را احصا کنیم، اما اغلب پزشکان استان دستگاه کارت خوان دارند اما به شبکه مالیاتی متصل نیست و بنا بر قانون باید به شبکه مالیاتی کشور متصل شوند.

,

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه شفاف سازی درآمد مراکز پزشکی و پیراپزشکی را از اهداف اصلی این موضوع دانست و گفت: این موضوع در سایر بخش‌ها نیز اجرایی خواهد شد.

,

این مسئول از مردم درخواست کرد که اگر پس از پایان مهلت مذکور (۱۵ شهریور) در مراجعه به مراکز پزشکی و پیراپزشکی هزینه‌های درمانی به صورت دستی از آنها درخواست و اخذ شد، موضوع و مرکز متخلف را به شماره ۱۵۲۶ سازمان امور مالیاتی استان اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه