اخبار داغ

فرمانده انتظامی رامسر عنوان کرد

تمهیدات انتظامی و ترافیکی پلیس رامسر در ایام محرم

تمهیدات انتظامی و ترافیکی پلیس رامسر در ایام محرم
فرمانده انتظامی رامسر از آماگی کامل پلیس جهت برقراری نظم و امنیت ایام محرم در شهرستان رامسر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قیصری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: نیروی انتظامی همگام پویش عظیم مردمی و عزاداری حسینی ضمن گرامیداشت حماسه عظیم و باشکوه عاشورا، با کمال افتخار در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و ولایی با مشارکت و همراهی عموم عزاداران انجام وظیفه خواهد کرد.

وی به تمهیدات انتظامی و ترافیکی اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده همچون سال های گذشته تدابیر لازم برای ایام محرم به خصوص روزهای تاسوعا و عاشورا پیش بینی شده تا خیل عظیم عزاداران حسینی با نظم و امنیت کامل در مجالس عزاداری و حسینیه ها به مراسم خود بپردازند.

قیصری با اشاره به اینکه پلیس برنامه های ویژه ای برای ماه محرم به ویژه دهه اول در شهرستان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: در این طرح ها که با حضور فعال و خردمندانه ماموران پلیس در دهه اول محرم به اجرا در می آید عبور و مرور شهروندان و دسته های عزاداری تسهیل و نظم و امنیت آنها برقرار خواهد شد.

این مسئول اهم برنامه ریزی های پلیس در ماه محرم شناسایی محل‌ها و مسیرهای برگزاری عزاداری حسینی اعم از مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، برگزاری جلسات مشترک با مسئولان هیات‌ها و ارائه نکات ایمنی، انضباطی، ترافیک ، برگزاری جلسات مشترک با مسئولان شهرداری، آتش‌نشانی و اورژانس برای تعامل و همکاری مطلوب، برگزاری جلسات هماهنگی و آموزشی برای یاران محرم هیات‌های عزاداری و اجرای تمهیدات ترافیکی در مسیر حرکت دسته‌های سینه‌زنی می باشد.

فرمانده انتظامی رامسر با تاکید بر این موضوع که هیات‌های عزاداری با هماهنگی سازمان تبلیغات و در ساعت های تعیین شده انجام و پایان پذیرد، افزود: مسئولان هیات‌ها همچون سال های گذشته خود مراعات مسائلی چون رعایت حقوق شهروندی و عدم ایجاد مزاحمت های صوتی برای همسایه ها را خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه امسال همیاران محرم و پلیس های افتخاری در کنار هیات های عزاداری حضور خواهند داشت، اظهار کرد: همیاران محرم و پلیس افتخاری جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی در کنار نیروی انتظامی حضور فعال خواهند داشت.

این مسئول اظهار کرد:  به مسئولان هیات های مذهبی ابلاغ شده است که از تجهیزات ایمنی و ترافیکی همچون چراغ های چشمک زن و تابلوهای راهنمایی و لباس شبرنگ استفاده کنند

قیصری در پایان خاطرنشان کرد: همکاری صمیمانه شهروندان با خدمتگزاران نیروی انتظامی برای تحکیم نظم و امنیت مورد انتظار است و مراکز پلیس 110 در تمامی شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و خدمات رسانی به مردم خواهند بود. 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه