اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

آماده‎باش پلیس برای تامین نظم و امنیت عزاداران حسینی در زنجان

آماده‎باش پلیس برای تامین نظم و امنیت عزاداران حسینی در زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان از آماده‌‌باش نیروی انتظامی در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد و گفت:‌ پلیس در ماه محرم تمهیدات کاملی برای امنیت و آرامش عزاداران حسینی و هیئتهای مذهبی تدارک دیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت و گو با موج رسا; با اشاره به آغاز ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبداله الحسین(ع) و یاران با وفایش بیان داشت: پلیس استان با ایجاد قرارگاه عملیاتی عاشورا آمادگی کامل برای تامین نظم و امنیت مراسمات ماه محرم را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

فرمانده انتظامی استان زنجان بر اهمیت همکاری مردم و هیئت‌های عزاداری با پلیس در برقراری نظم و امنیت مراسم تاکید کرد و گفت: همراهی و همکاری مسئولان هیئت‌های مذهبی، مساجد و تکایا باعث خواهد شد تا شاهد اجرای مراسماتی باشکوه، منظم و در نظم و امنیت کامل باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از مسائل اساسی و مهم  در مراسمات سوگواری سالار شهیدان(ع) مباحث ترافیکی و عبور و مرور است خاطر نشان کرد: پلیس استان با بررسی و پایش مسیرهای حرکت هیئت ها و دسته های عزاداری به ویژه در روز هشتم محرم "یوم العباس" و یازدهم محرم "یوم الزینب" که شهرت جهانی دارد برنامه ریزی های مناسب را انجام داده است.

,

سردار جهانبخش با اشاره به تعامل خوب با سپاه، بسیج، مراجع اطلاعاتی و قضائی بیان داشت: مشارکت پلیس با هیئت امنای مساجد برای برگزاری مراسم های ایام محرم، اعتقادی است و در راستای ارادت به ائمه معصومین (ع) می‎باشد.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان عنوان کرد: تمام تلاش خود را در این ایام به کارمی گیریم  تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت این عزاداری ها را تامین و تداوم دهنده راه سرور وسالار شهیدان باشیم .

,

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان نحوه‌ی برگزاری آیین‌ها سوگواری سالار شهیدان در استان زنجان را الگوی مناسبی برای هیئت و دستجات مذهبی دیگر شهرها دانست و گفت: شکوه و عظمت دسته‌های عزاداری حسینیه و زینبیه زنجان در سطح کشور بی‌نظیر است.

,

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه خدمت به عزاداران حسینی در پایتخت شور و شعور حسینی افتخار بزرگی است، بیان کرد: نهضت امام حسین(ع) یک نهضت بسیار بزرگی است که در طول تایخ در حال حرکت است و تحولات تاریخ هم به حرکت آن تاثیر نگذاشته است.

,

وی مکتب حسینی را یک مکتب فکری است دانست و خاطر نشان کرد: در این مکتب تمامی دروس مردانگی، جوانمردی، ایثار، ایمان، جهاد، شهادت، انقلابی بودن و هر چیزی که در تراز جمهوری اسلامی است یافت می‎شود.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه موضوع امنیت در جامعه بسیار مهم است و همه باید در جهت برقراری آن تلاش کنیم، گفت: باید از همه ظرفیتهای موجود و سرمایه های اجتماعی در این زمینه استفاده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه