اخبار داغ

استاندار لرستان:

26 میلیارد تومان اوراق برای ساماندهی قلعه فلک الافلاک اختصاص یافت

26 میلیارد تومان اوراق برای ساماندهی قلعه فلک الافلاک اختصاص یافت
استاندار لرستان گفت: 26 میلیارد تومان اوراق برای ساماندهی عرصه قلعه فلک الافلاک خرم‌آباد اختصاص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید موسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اختصاص 26 میلیارد تومان اوراق برای ساماندهی عرصه قلعه فلک الافلاک خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: در شش ماه دوم سال ۹۷ حدود ۲۸میلیارد تومان پول نقد به سپاه در این رابطه پرداخت شد و بعدها به دلیل مشکلاتی که در بخش مالی به وجود آمد این اعتبارات تبدیل به اوراق دو ساله شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: مجموعه سپاه اعلام کرد اوراق نمی‌خواهیم که در این راستا با رایزنی‌های صورت گرفته موفق شدیم سپاه را متقاعد کنیم که اوراق را به همراه سود آن از ما تحویل بگیرد.

,

استاندار لرستان عنوان کرد: خوشبختانه طی دو ماه اخیر نیز ۲۰میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق اوراق در این زمینه به سپاه پرداخت کرده‌ایم همچنین طی روزهای اخیر۲۶ میلیارد تومان اوراق دیگر به ما در این رابطه تخصیص داده شد که این میزان را تا آخر شهریور ماه به سپاه پرداخت خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه سپاه اعلام کرده به دلیل اینکه به ما اوراق پرداخت کرده‌اید کار تخلیه محوطه قلعه عقب می‌افتد تصریح کرد: تخلیه و پرداخت اعتبار قطعی شده اما ممکن است زمان تخلیه با توافق طرفین تغییر پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه