اخبار داغ

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

توزیع، خرید و عرضه کنجاله سویا تنها از طریق سامانه بازارگاه صورت می گیرد

توزیع، خرید و عرضه کنجاله سویا تنها از طریق سامانه بازارگاه صورت می گیرد
ذکریای نژاد معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: توزیع کنجاله سویا در بین مرغداران، دامداران و کارخانجات خوراک دام و طیورتنها از طریق سامانه بازارگاه صورت می گیرد و حواله های قبلی هم تا 16 شهریور ماه معتبر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سید احمد ذکریای نژاد امروز در جلسه کمیته توزیع نهاده های دامی استان اظهار کرد: بازار کنجاله سویا در کشور به ثبات رسیده و در خصوص تامین این نهاده نه تنها مشکلی در کشور و استان نداریم بلکه مازاد بر نیاز تولید کنندگان استان هم در انبارها ذخیره کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,


وی تصریح کرد: باید مرغداران، دامداران و کارخانجات خوراک دام و طیور در این سامانه ثبت نام کنند و بعد از تائید و دریافت کد و پسورد از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان نسبت به خرید کنجاله سویای مورد نیاز خود اقدام کنند.

,
,

 

,


وی تاکید کرد: کد و پسورد ورود به سامانه در اختیار تولید کنندگان واقعی قرار خواهد گرفت و کلیه مسئولیت های مربوط به خرید و فروش کنجاله سویا بر عهده کاربر خواهد بود.

,
,

 

,


ذکریایی نژاد افزود: هدف از ایجاد این سامانه تحویل نهاده های دام و طیور به تولید کنندگان واقعی و جلو گیری از ورود دلالان و واسطه ها به این عرصه است.

,
,

 

,


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تاکید کرد: در حال حاظر سهمیه بندی توزیع کنجاله سویا در استان نداریم و به صورت آزاد تولیدکنندگان می توانند کنجاله سویای مورد نیاز خود را تامین کنند.

,
,

 

,


وی خاطر نشان کرد: از اواسط بهمن ماه 97 تا اکنون بیش از 86 هزار تن کنجاله سویا خریداری کرده ایم و حدود 72 هزار تن آن وارد استان و بین تولید کنندگان توزیع شده است.

,
,

 

,


ذکریای نژاد با بیان اینکه حدود 14 هزار تن کنجاله سویای بین راهی داریم و در آینده نزدیک وارد استان خواهد شد گفت: حمل هر نوع نهاده و فرآورده دامی مستلزم دریافت گواهی بهداشتی از سوی دامپزشکی است .

,
,

 

,


وی تاکید کرد: باید مصرف کنندگان نهاده های دام و طیور حداکثر در یک هفته، وصول محموله خود را به دامپزشکی اطلاع دهند، تا به عنوان کالای قاچاق از سوی دستگاه های نظارتی مورد پیگیری قرار نگیرند.

,
,

 

,


گفتنی است مرغداران، دامداران و کارخانجات خوراک دام و طیور استان می توانند با ورود به سامانه بازارگاه به آدرس https://sps.bki.ir  نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه