اخبار داغ

سرمایه در گردش ارزان قیمت، خون تازه در رگ حیات صنعت کشور

سرمایه در گردش ارزان قیمت، خون تازه در رگ حیات صنعت کشور
مدیرعامل شرکت تولیدی بهداشت گستر زرکان گفت: مسئولان با سرمایه در گردش ارزان‎قیمت علاوه بر رونق و شکوفایی صنعت، زمینه اشتغال افراد بیکار را فراهم می‎کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی کیارشی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با اشاره به افتتاح شرکت تولیدی بهداشت گستر زرکان در روستای حسن رباط بخش میمه، اظهار کرد: بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت رونق تولید داخلی و نامگذاری امسال به این نام، شرکت تولیدی بهداشت گستر زرکان با نام تجاری «گیسو» در یک هزار و صد متر زبربنا با پنج میلیارد تومان اعتبار بخش خصوصی و اشتغال‎آفرینی برای 30 نفر از اهالی منطقه به بهره‎برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرعامل شرکت تولیدی بهداشت گستر زرکان افزود: سال 95 با دعوت یکی از دوستان در این منطقه خوش و آب و هوا سرمایه‎گذاری کردم و گرچه در ابتدای کار با مشکلات زیادی روبرو بودیم ولی با همکاری دوستان و مسئولان برطرف شد و امروز با استفاده از ماشین‎آلات بروز خط تولید دستمال کاغذی گیسو به بهره‎برداری رسید.

,

وی افزود: محصولات این شرکت انواع دستمال کاغذی جعبه‎ای و سفره و حوله یکبار مصرف است که توسط 33 نمایندگی بطور مستقیم در سراسر کشور توزیع می‎شود.

,

این تولیدکننده محصولات بهداشتی، از افزایش تعداد نیروهای شرکت تا پایان سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: در صورت مساعدت مسئولان با سرمایه در گردش ارزان قیمت تعداد ماشین آلات این خط تولیدی افزایش خواهم داد و زمینه اشتغال برای 60 نفر فراهم خواهد شد.

,

مدیرعامل شرکت تولیدی بهداشت گستر زرکان با بیان اینکه امروزه 80 درصد محصولات سلولزی کشور وارداتی است تصریح کرد: فاز سوم این شرکت با مساعدت مسئولان در آینده نزدیک و با افزایش تعداد نیروها راه اندازی می شود که در این مرحله برای تهیه محصولات سلولوزی، خمیر کاغذ تولید خواهیم کرد که با تولید مواد اولیه وابستگی به واردات کاهش پیدا خواهد کرد و هم به چرخه طبیعت کمک می‎شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه