اخبار داغ

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان:

بندر چابهار به سامانه تصمیم یار تردد شناور مجهز می شود

بندر چابهار به سامانه تصمیم یار تردد شناور مجهز می شود
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار در نیمه دوم امسال به سامانه تصمیم یار تردد شناور مجهز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس آذرپیکان در گفت وگو با عصرهامون، با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از راه اندازی این سامانه ارتقای سطح ایمنی کشتی ها در ورود و خروج به بندر و امکان صدور مجوز تردد برای کشتی هایی با عمق آبخور بیشتر در فاصله زمانی کوتاه تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی با بیان این که افزایش ایمنی دریانوردی در بنادر با روش های سخت افزاری و نرم افزاری امکان پذیر است تصریح کرد: سامانه تصمیم یار تردد شناور به مدیران و کارکنان این اداره کل در نحوه پهلودهی شناورها در اسکله ها کمک می کند.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: از آنجایی که جزر و مد بر تردد کشتی ها تاثیرگذار است، می توان با استفاده از این سامانه بهترین زمان را برای پهلوگیری کشتی ها در نظر گرفت.

آذرپیکان در پایان خاطرنشان کرد: بستر اولیه آبادانی و توسعه سواحل مکران از طریق هیدروگرافی، پایش و مانیتورینگ، ایستگاه های هواشناسی، جزر و مد سنجی و شبکه های بنچ مارک های ماندگار فراهم می شود.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه