اخبار داغ

رئیس دادگستری استان اردبیل:

سوء استفاده ۲۱۵ میلیارد تومانی در خرید مواد اولیه پتروشیمی/پرونده 4 متهم اصلی دارد

سوء استفاده ۲۱۵ میلیارد تومانی در خرید مواد اولیه پتروشیمی/پرونده 4 متهم اصلی دارد
رئیس دادگستری استان اردبیل از صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی کشور در زمینه خرید مواد اولیه پتروشیمی به قیمت دولتی و خام فروشی در بازار آزاد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،ناصر  عتباتی صبح امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با جزییات اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی کشور در زمینه خرید مواد اولیه پتروشیمی به قیمت دولتی و خام فروشی در بازار آزاد اظهار داشت: این پرونده چهار متهم اصلی دارد که با جعل مهر و استفاده از اسناد مجعول و پرداخت رشوه به خرید مواد اولیه پتروشیمی یارانه‌ای و تخصیصی، به بهانه استفاده در کارگاه‌های تولیدی استان اردبیل اقدام نموده و پس از دریافت، با جعل اسناد و اوراق مربوط به بارنامه‌ها، آن مواد را در بازار آزاد به فروش می‌رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:با هماهنگی مجموعه اداره کل اطلاعات و دادگستری کل این استان، پرونده به صورت فوق العاده در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تحت بررسی قرار گرفت.

,

رئیس دادگستری استان اردبیل گفت:با توجه به استجازه مقام معظم رهبری در رابطه با رسیدگی به پرونده‌های اخلال در نظام اقتصادی، همه تحقیقات و اقدامات این پرونده به صورت فوق العاده و در اسرع وقت انجام گرفت و نهایتا منجر به صدور کیفرخواست گردید.

,

عتباتی تصریح کرد:رقم سوءاستفاده 215 میلیارد تومان است و با توجه به اینکه قسمت عمده‌ای از پرونده‌های مربوط به پتروشیمی در شعب ویژه دادگاه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی رسیدگی می‌شود با هماهنگی‌های صورت گرفته، پرونده به تهران جهت رسیدگی سریع و فوق العاده ارسال شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه