اخبار داغ

معاون علمی رئیس جمهور در شهمیرزاد:

تعداد شرکت‌های دانش بنیان در حال افزایش است/ امسال درصد فروش شرکت‌ها رشد قابل توجهی خواهد داشت

تعداد شرکت‌های دانش بنیان در حال افزایش است/ امسال درصد فروش شرکت‌ها رشد قابل توجهی خواهد داشت
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان اینکه پردیس فناوری کیانی شهمیرزاد می تواند موجب ارتقای استان سمنان شود، گفت: شرکت های دانش بنیان بیش از 140 نوع خدمت دریافت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه افتتاح پردیس فناوری کیانی شهمیرزاد در گفتگو با خبرنگاران گفت: شرکت‌هایی که در اینچنین مجموعه‌ای ایجاد می شوند، به شرکت های بزرگی تبدیل خواهند شد و می توانند موجب ارتقای این شهر و استان شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با قدردانی از خیرینی که در حوزه فناوری سرمایه گذاری می کنند، تصریح کرد: این امر وظیفه ما و دولت را سنگین‌تر می کند تا به این حرکتی که به صورت کاملا خودجوش در این شهرستان ایجاد شده کمک کنیم.

,

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، ساختمان پردیس فناوری کیانی شهمیرزاد را یکی از بهترین ساختمان های مراکز رشد در کشور عنوان کرد.

,

ستاری با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان بیش از 140 نوع خدمت را دریافت می کنند، اظهار کرد: امسال تعداد شرکت ها به شدت در حال افزایش است و به حدود 4 هزار و 500 شرکت رسیده است.

,

وی از رشد 30 درصدی فروش شرکت‌ها در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: امسال قطعاً درصد رشد فروش شرکت‌ها بیشتر خواهد شد و امیدوارم اتفاقات خوبی را تا پایان امسال شاهد باشیم.

,

به گزارش مرآت، ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز جهت افتتاح و بازدید از چند شرکت دانش بنیان به استان سمنان سفر کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه