اخبار داغ

رئیس کل سابق دادگستری خراسان رضوی:

امروز در استان هیچ مسئله سیاسی و امنیتی نداریم

امروز در استان هیچ مسئله سیاسی و امنیتی نداریم
حجت‌الاسلام علی مظفری گفت: خوشبختانه امروز به همت مسئولان استانی در خراسان رضوی هیچ مسئله سیاسی و امنیتی و اجتماعی نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام علی مظفری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان رضوی که در سالن اجتماعات دادگستری خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: نسبت به قبل دستگاه قضایی استان ارتقا خیلی خوبی داشته است، ارتقا جایگاه دستگاه قضایی به نحوی که زبانزد خاص و عام استان است، اتفاق افتاد و مسئولین محترم قضایی هم به این موضوع اذغان دارند که به لحاظ عملکرد دستگاه قضایی ارتقا قابل توجهی یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس کل سابق دادگستری خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی، نظامی، امنیتی، شاهد هستند امروز در استان خراسان رضوی هیچ مسئله سیاسی و امنیتی و اجتماعی وجود ندارد.

,

مظفری اضافه کرد: دستگاه قضایی زمانی می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد که بتواند جلب اعتماد عمومی بکند، بطوریکه مردم زمانی که در دستگاه قضا حضور پیدا می‌کنند احساس کنند تلاش‌ها در جهت احقاق حق پیش می‌رود.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه قوانین به طوری است که بعضی از رسیدگی‌ها همراه با مشکلاتی است، گفت: مردم عزیز متوجه این موضوع هستند، اگر اشکالاتی هم وجود دارد ناشی از برخی مشکلات در قانون است، در نهایت تلاش شد اگر اشکال و ایرادی هم هست، به صورت واقعی به مردم منعکس بشود. 

,

رئیس کل سابق دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکهدر سال جاری بیش از 400 قاضی جذب کردیم و حدود 800 پست اداری ایجاد شد، تصریح کرد: در جهت توسعه فضای اداری، بیش از 16 واحد اداری در شهرستان‌ها ساخته شده و  تعداد زیادی از شهرستان‌ها ساختمان اداری آن‌ها توسعه پیدا کرده است.

,

لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه، غلامعلی صادقی به عنوان رئیس کل جدید دادگستری خراسان رضوی معرفی شد.

,

اتنتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه