اخبار داغ

مهر کریمانه/9؛

بسیج، پرچمدار «مهر کریمانه» در نجف‎آباد

بسیج، پرچمدار «مهر کریمانه» در نجف‎آباد
حوزه‎های مقاومت بسیج خواهران شهرستان نجف آباد پرچمدار طرح «مهر کریمانه» در این شهرستان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ پویش بزرگ‎مهر کریمانه امسال به همت مردم خیراندیش استان اصفهان شروع به کار کرده است. افزایش سرسام‎آور قیمت لوازم‎التحریر در ماه‎های گذشته، بسیاری از خانواده‎ها را با مشکلاتی برای تهیه نوشت افزار برای تحصیل فرزندان خود مواجه کرد؛ در این بین خانواده های بی بضاعت با مشکلات بیشتری مواجه شده‎اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مردم و گروه‎های مختلف شهر اصفهان با محوریت بسیج پای کار آمدند تا به 10 هزار دانش آموز نیازمند سطح استان اصفهان کمک کنند که از نعمت تحصیل محروم نشوند و مردم شهر نجف آباد هم، هم صدا با مردم کل استان در این پویش شرکت کردند. کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان با توجه به وظیفه همیشگی خود برای کمک به خانواده های تحت پوشش این ارگان همچون سال قبل در زمینه تهیه بسته های نوشت افزار اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

,

سال گذشته هم با همکاری اداره اوقاف شهرستان تعداد ۲۵۰ کوله پشتی به همراه نوشت افزار تهیه شد که ۱۵۰ کوله در نجف آباد و باقی آن به منطقه مهردشت ارسال شد؛ در کنار این کوله ها، هزینه ای بالغ بر 800 هزار تومان هم به حساب باقی خانواده های تحت پوشش واریز شد.

,

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زهرا(س) شهرستان نجف آباد در این رابطه اعلام کرد: در راستای طرح مهر کریمانه و شاد کردن خانواده های نیازمند، پایگاه های خواهر زیر مجموعه این حوزه تعداد ۸۰ بسته لوازم التحریر برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند آماده کرده اند.

,

بنا بر اعلام معاونت بسیج سازندگی حوزه های مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه(س) و فاطمه الزهرا(س) این شهرستان، تا کنون تعداد ۴۰ بسته نوشت افزار تهیه و آماده توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه