اخبار داغ

امام جمعه بیارجمند:

بیکاری، مردم شرق استان سمنان را رنج می‌دهد/ تنها مرکز تفریحی ورزشی بیارجمند تعطیل است

بیکاری، مردم شرق استان سمنان را رنج می‌دهد/ تنها مرکز تفریحی ورزشی بیارجمند تعطیل است
امام جمعه بیارجمند گفت: شرق استان از بیکاری رنج می برد و به همین خاطر هم جوانان به مناطق دیگر مهاجرت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد احمدی امام جمعه بیارجمند در گفتگو با خبرنگار مرآت، مهمترین مشکلات جوانان این شهر را بیکاری دانست و گفت: از مسئولین دولتی انتظار داریم شغل هایی را در واحدهای صنفی و کارخانه ای ایجاد نمایند تا جوانان مشغول کار شوند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی خواستار اعطای وام های بلند مدت و کم بهره به جوانان برای ایجاد اشتغال شد و تصریح کرد: مسئولین با پرداخت وام، زمینه خود اشتغالی در عرصه دامداری، کشاورزی یا کارگاه های کوچک را برای جوانان فراهم کنند.

,

امام جمعه بیارجمند اظهار کرد: هرچند دولتمردان به فکر اشتغال زایی هستند ولی فعالیتشان از محدوده فکر و نقشه خارج نمی شود و به مرحله عمل در نمی آید و یا اگر به مرحله عمل دربیاید بسیار طول می کشد.

,

احمدی با اشاره به اینکه شرق استان از بیکاری رنج می برد و به همین خاطر هم جوانان به مناطق دیگر مهاجرت کردند، افزود: کارخانه سیمان بیارجمند که چندین سال معطل مانده باید هر چه سریعتر راه اندازی شود.

,

وی با بیان اینکه با بهره برداری این کارخانه مشکل اشتغال جوانان منطقه حل می شود، اضافه کرد: در صورت راه اندازی کارخانه سیمان برای 300 نفر به صورت مستقیم و حدود 600 نفر به صورت غیر مستقیم  اشتغال زایی خواهد شد.

,

امام جمعه بیارجمند اظهار کرد: بسیاری از تجهیزات کارخانه سیمان تهیه و دپو شده است اما زیر ساخت های کارخانه فراهم نیست که باید دولتمردان و بانک ها تسهیلات لازم را به مدیران کارخانه ارائه نمایند تا بتوانند کارخانه را راه اندازی کنند.

,

احمدی به دیگر پروژه های نیمه تمام این شهر اشاره کرد و گفت: فرهنگسرایی در بیارجمند توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال احداث است که با گذشت حدود 8 سال هنوز بر زمین مانده است.

,

وی بیان کرد: گفته می شود ادامه روند احداث این فرهنگسرا به شهرداری واگذار شده ولی شهرداری نیز انکار می کند و می گوید فرهنگسرا ابتدا باید احداث شود و بعد از آن به ما واگذار و نسبت به نگهداری آن اقدام خواهیم کرد.

,

امام جمعه بیارجمند با اشاره به تعطیلی تنها استخر شنای این شهر، بیان کرد: یک استخر شنا در بیارجمند داریم که تنها مرکز تفریحی ورزشی مردم و جوانان به حساب می آید ولی با مشکلاتی مواجه است و به دلیل خرابی تجهیزات و دستگاه ها، بیش از 20 روز می شود که تعطیل شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه