اخبار داغ

کوهنورد گیلانی:

صعود به قله “آرارات” با پرچم حضرت ابوالفضل(ع) برایم مصداق زیارت اربعین را داشت/ جوانان به کمک مسئولان دل نبندند!

صعود به قله “آرارات” با پرچم حضرت ابوالفضل(ع) برایم مصداق زیارت اربعین را داشت/ جوانان به کمک مسئولان دل نبندند!
"علی اکبر کاظمی" کوهنورد گیلانی اهل شهرستان شفت است که برنامه های ورزشی اش رنگ و بوی فرهنگی و عقیدتی هم دارد، او در آستانه ماه محرم پرچم حضرت "ابوالفضل" (ع) را بر فراز قله آرارات ترکیه به اهتزاز در آورد؛ اگرچه که در این راه با بی مهری و بی توجهی کامل مسئولان روبرو شد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، "علی‌اکبر کاظمی"، ۳۴ساله، عضو انجمن کارگری شرکت ابران پوپلین و عضو هیئت کوهنوردی جامعه کارگری استان گیلان که دو سال است کوهنوردی و 2 ماه است که قله نوردی را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از 8دی، "علی‌اکبر کاظمی"، ۳۴ساله، عضو انجمن کارگری شرکت ابران پوپلین و عضو هیئت کوهنوردی جامعه کارگری استان گیلان که دو سال است کوهنوردی و 2 ماه است که قله نوردی را آغاز کرده است., 8دی,

با اینکه ظاهراً بیشتر از 2 سال نیست که کوهنوردی را به شکل حرفه‌ای دنبال می‌کند اما جز معدود کوهنوردانی است که باوجود شرایط سخت و طاقت‌فرسا هر هفته به قله نوردی می‌پردازد.

,

اجرای طرح "سیمرغ" یکی از آرزوهای این جوان بااراده و پرتلاش شفتی است، جوانی که بدون هیچ حمایت و همراهی از سوی مسئولان مربوطه قله نوردی می‌کند. "علی" قرار است 30 قله را در کمترین زمان ممکن فتح کند. او تاکنون 14 قله را فتح کرده است. این جوان کوهنورد گیلانی در آخرین حرکتش قله آرارات را فتح کرده است. فتحی که علاوه بر حرکتی ورزشی رنگ و بوی دینی و فرهنگی نیز داشت.

,

"علی" در آستانه ماه محرم قله آرارات ترکیه را فتح کرد و پرچم حضرت "ابوالفضل العباس" را نیز بر فراز این قله 5137 به اهتزاز درآورد.

, آرارات ترکیه,

 

,

, ,

 

,

** با عکاسی از طبیعت عاشق کوهنوردی شدم!/ صعود به 14 قله در کمتر از 2 ماه

, ** با عکاسی از طبیعت عاشق کوهنوردی شدم!/ صعود به 14 قله در کمتر از 2 ماه, ** با عکاسی از طبیعت عاشق کوهنوردی شدم!/ صعود به 14 قله در کمتر از 2 ماه,

"علی‌اکبر کاظمی" کوهنورد گیلانی با اشاره به انگیزه‌اش برای ورود به ورزش کوهنوردی، اظهار کرد: روزی به طبیعت رفتم و از این قاب زیبای خدادادی عکاسی کردم، پس از ثبت اولین عکس خود از طبیعت میل به این کار در من زیاد شد تا اینکه در پس این عکس‌ها به کوهنوردی علاقه‌مند شدم، پیش‌تر از این نیز ورزش می‌کردم.

,

وی به اجرای طرحش به نام "سیمرغ" اشاره کرد و گفت: من طرحی را به نام "سیمرغ" آغاز کردم و طبق برنامه‌ام می‌خواهم 30 قله را فتح کنم و به‌عنوان اولین کوهنورد گیلانی این رکورد را برای استانم به ثبت برسانم و تاکنون موفق به صعود و فتح ۱۴قله شده‌ام.

, "سیمرغ",

این کوهنورد گیلانی بابیان اینکه به اهتزاز درآوردن پرچم حضرت ابوالفضل(ع) بر فراز یک قله شاخص بین‌المللی از اهداف والای من بود گفت: امسال به لطف پروردگار موفق شدم این پرچم را بر فراز قله آرارات ترکیه به اهتزاز درآورم.

,

 

,

** تمثال شهید طاهرنیا بر فراز قله دماوند/ مدیون این شهید هستم

, ** تمثال شهید طاهرنیا بر فراز قله دماوند/ مدیون این شهید هستم, ** تمثال شهید طاهرنیا بر فراز قله دماوند/ مدیون این شهید هستم,

وی افزود: در جریان فتح قله دماوند تمثال شهید مدافع حرم "سجاد طاهر نیا" را به‌عنوان اولین شهید مدافع حرم شهرستان شفت با خود به قله دماوند بردم زیرابه این شهید افتخار کرده و همیشه خود را مدیون او می‌دانستم و تلاش کردم این عکس تبلیغ و دیده شود و بااینکه برخی‌ها پافشاری می‌کردند این عکس را با خود همراه نکنم اما من خواسته خود را انجام دادم، در این راه هم برای دریافت عکس شهید به چند نهاد مراجعه کردم اما همکاری نکردند و درنهایت سپاه شفت این عکس را در اختیار من قرارداد.

, ", سجاد طاهر نیا, ",

 

,

, ,

 

,

** حقوق کارگری‌ام کفاف ورزش پرهزینه کوهنوردی را نمی دهد

, ** حقوق کارگری‌ام کفاف ورزش پرهزینه کوهنوردی را نمی دهد, ** حقوق کارگری‌ام کفاف ورزش پرهزینه کوهنوردی را نمی دهد,

کاظمی بیان کرد: صعود به قله آرارات را به این خاطر که هزینه کمتری داشت انتخاب کردم، زیرا حقوق کارگری‌ام کفاف دهنده این ورزش پرهزینه نیست، من به‌دفعات در فضای مجازی درخواست کمک کردم اما هیچ نهادی کمک نمی‌کند.

,

این ورزشکار با اشاره به پرهزینه بودن ورزش کوهنوردی، گفت: متأسفانه در استان ما نه مسئولان به این ورزش اهمیت می‌دهند و نه هیچ اسپانسری کمک می‌کند، چون فقط هزینه یک جفت کفش مخصوص برای کوهنوردی در زمستان ۶میلیون تومان است‌، حتی در سفر آخر خود باوجوداینکه اکثر تجهیزات را از قبل داشتم اما حدود ۷میلیون تومان تجهیزات برای صعود خریدم‌.

,

 

,

, ,

 

,

** کوهنوردی بدون مرخصی یعنی افزایش خطرات جانی!

, ** کوهنوردی بدون مرخصی یعنی افزایش خطرات جانی!, ** کوهنوردی بدون مرخصی یعنی افزایش خطرات جانی!,

وی ادامه داد: قبلاً کارخانه پوپلین در این کار فرهنگی خیلی همکاری می‌کرد اما بنا به دلایلی دیگر مرخصی ورزشی در اختیار من نمی‌گذارند و با این کار تنها خطرات تهدیدکننده من زیادتر شده است، چون ساعت خواب من به‌شدت کاهش‌یافته و گاهی در کوهنوردی با چشمان بسته حرکت می‌کنم.

,

کاظمی ادامه داد: هر هفته یک قله را می‌پیمایم و چون یک کارگر هستم، پنجشنبه‌ها ساعت 2 بعدازظهر تازه باید سفر خود را آغاز کنم و جمعه‌شب هم برگردم.

,

وی بابیان اینکه تاکنون شرکت کمک مالی نکرده و من توانستم با حقوق خود ۱۴ قله از قله های اهدافم را فتح کنم ادامه داد: برای اینکه بتوانم به هدفم برسم خانه‌ای که در آن مستأجر بودم را تحویل داده و به‌ منزل پدری عزیمت کردم.

,

کاظمی ادامه داد: ورزشکارانی که از روستاها آمدند الگوی من هستند، نمی‌گویم هدف من اورست است جون هزینه بالایی دارد اما فتح قله "کی تو" در هیمالیا باوجود هزینه بالا از اهدافم است.

, "کی تو",

 

,

وی گفت: در حال حاضر برنامه روسیه را در پیش داشتم که به خاطر هزینه ۱۱میلیونی نتوانستم بروم و برنامه ۲۳مهر "آراگاتس" ارمنستان را هم نمی‌توانم بروم و در حال از دست دادن برنامه‌ها هستم و فعلاً تلاش می‌کنم در ایران قله‌ها را فتح کنم.

, ", آراگاتس, ",

کاظمی که از انگیزه بالایی برای رسیدن به اهدافش برخوردار است، گفت: من به تمام مردم قول می‌دهم حتی زمان‌های بیکاری خود را نیز کارکنم تا هزینه‌ها را تکمیل کرده و حداقل مردم شهرستان خودم را شاد کنم.

,

** صعود به قله آرارات ترکیه با پرچم حضرت ابوالفضل(ع) برایم مصداق زیارت اربعین را داشت

, ** صعود به قله آرارات ترکیه با پرچم حضرت ابوالفضل(ع) برایم مصداق زیارت اربعین را داشت, ** صعود به قله آرارات ترکیه با پرچم حضرت ابوالفضل(ع) برایم مصداق زیارت اربعین را داشت,

وی در رابطه با صعودش به قله آرارات ترکیه با پرچم حضرت ابوالفضل(ع)، گفت: سال قبل موفق شدم با پرچم حضرت ابوالفضل(ع) پیاده به کربلا بروم، همان‌جا نیت کردم یکجایی در این جهان این پرچم را نصب کنم و خدا را شاکرم که توانستم در ایام‌ محرم این کار را به سرانجام برسانم که برایم مصداق زیارت اربعین بود.

,

 

,

کاظمی ادامه داد: در قله گروهای بسیاری از کشورهای دیگر بودند که با دیدن پرچم ایران و حضرت ابوالفضل(ع) خوشحال شدند و با پرچم عکس گرفتند، عده‌ای هم حسرت خوردند که چرا در قله پرچم را ندیدند، این اتفاقات به من انگیزه می‌دهد  که توانستم بک حرکت فرهنگی انجام دهم و شیعه بودن و اعتقادی بودن ایرانیان را به تمام جهان نشان دهم.

, در قله گروهای بسیاری از کشورهای دیگر بودند که با دیدن پرچم ایران و حضرت ابوالفضل(ع) خوشحال شدند و با پرچم عکس گرفتند، عده‌ای هم حسرت خوردند که چرا در قله پرچم را ندیدند، این اتفاقات به من انگیزه می‌دهد  که توانستم بک حرکت فرهنگی انجام دهم و شیعه بودن و اعتقادی بودن ایرانیان را به تمام جهان نشان دهم.,

 

,

, ,

, ,

پرچم حضرت ابوالفضل(ع) بر فراز قله آرارات ترکیه

,

 

,

** دردسرهای یک صعود با بی مهری کامل مسئولان!

, ** دردسرهای یک صعود با بی مهری کامل مسئولان!, ** دردسرهای یک صعود با بی مهری کامل مسئولان!,

وی ادامه داد: شب قبل از حرکتم حتی هزینه سفر را هم نداشتم تا اینکه مدیرعامل شرکت چای حشمت هزینه سفر به ترکیه را پرداخت کرد. این در حالی بود که به یک "کرامپون" برای این سفر لازم داشتم که هیئت کوهنوردی جامعه کارگری استان داشت اما گفته بود فقط حاضر است آن را بفروشد! و من شبانه در بازار رشت سفته خریدم و گرو گذاشتم تا یکی از دوستان چک بگذارد و بتوانم آن وسیله را بخرم!

,

این جوان ورزشکار با اشاره به فشاری که در این راه تحمل کرده است، گفت: کوهنوردان دیگر با پرداخت هزینه بارشان توسط قاطر بالا کشیده می‌شد و من چون هزینه‌اش را نداشتم تا ارتفاع ۴هزا رو ۲۰۰خودم کوله 60 کیلویی‌ام بالا کشیدم و از هزینه خوراکم زدم به این بهانه که نمی‌توانم غذا بخورم!

, کوهنوردان دیگر با پرداخت هزینه بارشان توسط قاطر بالا کشیده می‌شد و من چون هزینه‌اش را نداشتم تا ارتفاع ۴هزا رو ۲۰۰خودم کوله 60 کیلویی‌ام بالا کشیدم و از هزینه خوراکم زدم به این بهانه که نمی‌توانم غذا بخورم!,

کاظمی گفت: شاید باورتان نشود من آن بالا به کوهنوردان دیگر گفتم اگر غذا بخورم حالم بد می شود! در حالی که پولی نداشتم که بخواهم برای غذا هزینه کنم!

, شاید باورتان نشود من آن بالا به کوهنوردان دیگر گفتم اگر غذا بخورم حالم بد می شود! در حالی که پولی نداشتم که بخواهم برای غذا هزینه کنم!,

 

,

, ,

 

,

** غریبانه به شهرم بازگشتم بدون هیچ استقبال یا حتی پیام تبریکی!

, ** غریبانه به شهرم بازگشتم بدون هیچ استقبال یا حتی پیام تبریکی!, ** غریبانه به شهرم بازگشتم بدون هیچ استقبال یا حتی پیام تبریکی!,

وی ادامه داد: در هنگام بازگشت تنها استقبالی که از من شد توسط مدیرعامل چای حشمت فومن بود و من خیلی غریبانه از داخل شهر خودم گذشتم، باوجود اینکه برنوشته شهرداری و شورای شهر را با خود بردم اما هیچ استقبالی، حتی تماس یا پیامی از جانب آن‌ها دریافت نکردم، اگرچه هیچ انتظاری نیست و این کارها فقط به دلیل عرق من به شهرستان و استانم است و خیلی وقت است که دیگر امیدی به مسئولان ندارم.

,

 

,

** اگر اتفاقی می‌خواهد رخ دهد جه بهتر که در راه "عباس" (ع) باشد

, ** اگر اتفاقی می‌خواهد رخ دهد جه بهتر که در راه "عباس" (ع) باشد, ** اگر اتفاقی می‌خواهد رخ دهد جه بهتر که در راه "عباس" (ع) باشد,

کاظمی بابیان اینکه خیلی از دوستان می‌گفتند که حمل پرچم حضرت "ابوالفضل"(ع) ممکن است خطراتی در پی داشته باشد زیرا ممکن بود توسط گروهک پژاک آسیب ببینم  اما به نظر من اگر اتفاقی می‌خواست رخ دهد جه بهتر که در این راه باشد و حتی جنازه‌ام با پرچم حضرت "ابوالفضل"(ع) وارد کشورم شود.

,

 

,

اداره ورزش و جوانان شهرستان شفت حتی یک تماس نگرفت!

, اداره ورزش و جوانان شهرستان شفت حتی یک تماس نگرفت!, اداره ورزش و جوانان شهرستان شفت حتی یک تماس نگرفت!,

بردار زاده شهید کاظمی در تشریح حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مسئولان و نهادها از این حرکات ورزشی فرهنگی‌اش، گفت: پس از صعود، اداره ورزش و جوانان شهرستان شفت حتی یک تماس نگرفت تا بداند به‌سلامت به کشور واردشده‌ام یا نه، هیچ تماسی از هیچ نهادی نبود بااین‌حال من نگران باقی جوانان هستم زیرا این انگیزه آنان را کم می‌کند، وقتی چند جوان ببینند از من حمایت می‌شود آن‌ها انگیزه می‌گیرند اما وقتی از من حمایت نمی‌شود انگیزه در دیگران نیز کم می‌شود و به همین دلیل این سبک فعالیت‌های فرهنگی رو به کاهش است.

, پس از صعود، اداره ورزش و جوانان شهرستان شفت حتی یک تماس نگرفت تا بداند به‌سلامت به کشور واردشده‌ام یا نه، هیچ تماسی از هیچ نهادی نبود بااین‌حال من نگران باقی جوانان هستم زیرا این انگیزه آنان را کم می‌کند، وقتی چند جوان ببینند از من حمایت می‌شود آن‌ها انگیزه می‌گیرند اما وقتی از من حمایت نمی‌شود انگیزه در دیگران نیز کم می‌شود و به همین دلیل این سبک فعالیت‌های فرهنگی رو به کاهش است.,

 

,

وی ادامه داد: الگوی من "امیر علی‌اکبری" است که همیشه با پیشانی‌بند "حیدر کرار" به مسابقات می‌رود و آرزوی من هم این است که با پیش‌بند "حیدر کرار" و تصویری از رهبرم به قله صعود کنم.

,

 

,

** مسئولان "شفت" چشم شان را بسته‌اند

, ** مسئولان "شفت" چشم شان را بسته‌اند, ** مسئولان "شفت" چشم شان را بسته‌اند,

کاظمی بابیان اینکه درگذشته با هیئت کوهنوردی شهرستان در تماس بودم اما الآن خیر، زیرا شاهد هیچ حمایتی از ایشان نبودم، گفت: حتی دیگر مسئولان این شهر نیز چشم شان را بسته‌اند اصلاً گویی که این اقدامات توسط یک جوان از شهرستان شفت انجام نمی‌شود!

,

وی افزود: مشکلات ما ریشه در غیربومی بودن مدیران دارد، اگر مسئولان شهرم بومی بودند حداقل یک پیام تبریک برای همشهری‌شان می‌فرستادند!

,

این ورزشکار گیلانی افزود: کل کوهنوردی استان همه می‌دانند که "علی کاظمی" هر هفته برنامه کوهنوردی دارد بعضی وقت‌ها دو قله را باهم می‌روم و شب را در بیابان تنها زیر چادر می‌خوابم؛ اما کدام مسئول حرف ما را شنیده است؟!

, کل کوهنوردی استان همه می‌دانند که "علی کاظمی" هر هفته برنامه کوهنوردی دارد بعضی وقت‌ها دو قله را باهم می‌روم و شب را در بیابان تنها زیر چادر می‌خوابم؛ اما کدام مسئول حرف ما را شنیده است؟!, کل کوهنوردی استان همه می‌دانند که "علی کاظمی" هر هفته برنامه کوهنوردی دارد بعضی وقت‌ها دو قله را باهم می‌روم و شب را در بیابان تنها زیر چادر می‌خوابم؛ اما کدام مسئول حرف ما را شنیده است؟!,

وی ادامه داد: برنامه فرهنگی دیگری هم دارم اگر بتوانم برای اربعین دوچرخه‌ای تهیه کنم با پرچم صلح و دوستی و پرچم امام حسین(ع) به سمت باکو رکاب می‌زنم زیرا هدفم این است که این عشق به امام حسین (ع) را به اقصی نقاط جهان و جاهایی که می‌توانم نشان دهم.

,

کاظمی ادامه داد: بنده عضو چند باشگاه هستم و وقتی صعود می‌کنم عکس مرا می‌گذارند و در واقع برای خود تبلیغ می‌کنند، می‌دانم که از بودجه‌هایی نیز استفاده می‌کنند.، اما چرا در اختیار ما قرار نمی‌دهند نمی‌دانم.

,

وی افزود: من جسورانه حرکت کردم و در دو ماه توانستم 14 قله شاخص ایران را بزنم و احساس می‌کنم این حرکت من برای برخی‌ها کمی سنگین تمام شده زیرا من‌بعد از 2ماه قله نوردی این جسارت را داشتم که حرف از صعود بین‌المللی بزنم و اصرار داشتم با پرچم آقا حضرت ابوالفضل (ع) بروم و اصرار داشتم که قبل از محرم این کار را با تمام مشقات و سختی‌هایش انجام دهم.

, اصرار داشتم با پرچم آقا حضرت ابوالفضل (ع) بروم و اصرار داشتم که قبل از محرم این کار را با تمام مشقات و سختی‌هایش انجام دهم.,

 

,

, ,

 

,

** جوانان منتظر مسئولان نمانند/ کسی که خود را به خواب‌زده را نمی‌توان بیدار کرد!

, ** جوانان منتظر مسئولان نمانند/ کسی که خود را به خواب‌زده را نمی‌توان بیدار کرد!, ** جوانان منتظر مسئولان نمانند/ کسی که خود را به خواب‌زده را نمی‌توان بیدار کرد!,

این کوهنورد شفتی ادامه داد: من به کسانی که می‌خواهند وارد ورزش  شوند و خدمتی به جامعه‌شان بکنند توصیه می‌کنم منتظر مسئولین نباشند و کمک مسئولان دل نبندند! چون کسی که خود را به خواب‌زده را نمی‌توان بیدار کرد زیرا آن‌طور که من دیده‌ام مسئولین ما خود را به خواب‌زده‌اند.

, من به کسانی که می‌خواهند وارد ورزش,  , شوند و خدمتی به جامعه‌شان بکنند توصیه می‌کنم منتظر مسئولین نباشند و کمک مسئولان دل نبندند! چون کسی که خود را به خواب‌زده را نمی‌توان بیدار کرد زیرا آن‌طور که من دیده‌ام مسئولین ما خود را به خواب‌زده‌اند, .,

وی ادامه داد: اگر من معتاد شوم چندین‌ کمپ‌ به فکر نجات من هستند  و بعد هم بهزیستی وام ۴درصد برای اشتغال به من می‌دهد اما چرا الآن که سالم و ورزشکارم این وام به من تعلق نمی‌گیرد تا بتوانم با آن به اهدافم برسم!

, اگر من معتاد شوم چندین‌ کمپ‌ به فکر نجات من هستند  و بعد هم بهزیستی وام ۴درصد برای اشتغال به من می‌دهد اما چرا الآن که سالم و ورزشکارم این وام به من تعلق نمی‌گیرد تا بتوانم با آن به اهدافم برسم!,

 

,

** جوانان ورزشی منطقه ما در حال غرق شدن در بی‌مهری هستند

, ** جوانان ورزشی منطقه ما در حال غرق شدن در بی‌مهری هستند, ** جوانان ورزشی منطقه ما در حال غرق شدن در بی‌مهری هستند,

این ورزشکار بیان کرد: من انتظاری از مسئولین ندارم چون تاکنون فقط مورد بی‌مهری قرار گرفتم، واقعاً مورد بی‌مهری مسئولین شهر شفت قرار گرفتم و می‌بینم که جوانان ورزشی منطقه ما در حال غرق شدن در این بی‌مهری هستند و دارند لِه می‌شوند.

,

وی افزود: یک ماه در شورای مرکزی ورزش مسئول بودم و زمانی که دیدند پیگیر کارهایشان می‌شوم مرا برکنار کردند.

,

 

,

** کوچ یک کوهنورد معروف شفتی و استقبال بالای تهرانی ها

, ** کوچ یک کوهنورد معروف شفتی و استقبال بالای تهرانی ها, ** کوچ یک کوهنورد معروف شفتی و استقبال بالای تهرانی ها,

کاظمی بابیان اینکه با این بی‌مهری‌ها جوانان بی‌انگیزه می‌شوند و می‌روند، گفت: یک کوهنورد معروف شفتی الآن در تهران است و بسیار مورد استقبال تهرانی‌ها قرارگرفته است.

,

وی با اشاره به صعودش به قله "شاه کوه اصفهان"، گفت: در این مسیر گاهی باید با چکش سنگ می‌شکستم این در حالی است که این قله را اصفهانی‌ها فتح نمی‌کنند اما چون جز طرح من است باید می‌رفتم و در این راه تنها هستم چون هر هفته یک قله را می‌پیمایم و در این راه سختی‌های بسیاری کشیدم، گاهی ماشین نیست و مجبورم کیلومترها پیاده بروم.

,

 

,

** با پای پیاده هم شده قله‌ها را فتح می‌کنم اما هیچ‌وقت به کشورم پشت نمی‌کنم

, ** با پای پیاده هم شده قله‌ها را فتح می‌کنم اما هیچ‌وقت به کشورم پشت نمی‌کنم, ** با پای پیاده هم شده قله‌ها را فتح می‌کنم اما هیچ‌وقت به کشورم پشت نمی‌کنم,

کاظمی بابیان اینکه بعد از هر صعود بر پرچم کشورم سجده می‌کنم، شده با پای پیاده قله‌ها را فتح می‌کنم اما هیچ‌وقت به کشورم پشت نمی‌کنم، گفت: اگر همین فردا بگویند مدافع حرم شوم این کار را خواهم کرد.

, کاظمی بابیان اینکه بعد از هر صعود بر پرچم کشورم سجده می‌کنم، شده با پای پیاده قله‌ها را فتح می‌کنم اما هیچ‌وقت به کشورم پشت نمی‌کنم، گفت: اگر همین فردا بگویند مدافع حرم شوم این کار را خواهم کرد.,

این ورزشکار گیلانی بابیان اینکه تاکنون نترس جلو رفته‌ام اما به دلیل مشکلات مالی تا الآن حکم قله‌هایی که صعود کرده‌ام را دریافت نکرده‌ام.

,

 

,

, ,

** از من گذشت به جوانان دیگر برسید

, ** از من گذشت به جوانان دیگر برسید, ** از من گذشت به جوانان دیگر برسید,

وی در پایان در توصیه‌ای به مسئولان، گفت: مسئولان جوانان را دست‌کم نگیرند، نگذارند جوانان استان ما به‌جاهای دیگر بروند و مثل گروه‌های فوتبال و ورزش‌های دیگر نشود، بودند کسانی که حق خود را نتوانستند بگیرند.

,

کاظمی تصریح کرد: از من گذشت به جوانان دیگر برسید و اگر کمک نمی‌کنید به آن‌ها احترام بگذارید.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه