اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبرداد

تجلیل از خانواده پزشک خیر در اردبیل / کلینیک تخصصی سرطان کودکان راه اندازی می شود

تجلیل از خانواده پزشک خیر در اردبیل / کلینیک تخصصی سرطان کودکان راه اندازی می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در نشست هیات رئیسه این دانشگاه ضمن تجلیل از خانواده مرحوم علی منافزاده پزشک خیّر گفت: مرحوم منافزاده یک قطعه ملک جهت تاسیس کلینیک تخصصی سرطان کودکان وقف کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، بعد از ظهر امروز در نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از خانواده مرحوم علی منافزاده پزشک خیّر و واقف اردبیلی که  مطب پزشکی و 3واحد مسکونی را جهت امور خیر وقف کرده بود تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این نشست گفت: منافزاده متخصص کودکان جزو مفاخر پزشکی استان و از پیشکسوتان این حرفه بودند که با بیش از ۵ دهه خدمت پزشکی در کارهای عام المنفعه زیادی شرکت داشت و در این زمینه جزو خوش نامان حرفه مقدس پزشکی در اردبیل و در کشور است که در آخرین حرکت فرهنگی خود نیز شش دانگ یک قطعه ملک، شامل مطب و ۳ واحد مسکونی با متراژ ۲۴۰ متر با کلیه ملحقات را جهت تاسیس کلینیک تخصصی سرطان کودکان و اقدامات عام المنفعه در حوزه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی اردبیل وقف نموده است.
,
 
,
وی افزود: این پزشک متعهد در کارنامه درخشان خود سوابق زیادی از کمک به افراد بی بضاعت، حضور در انجمن های علمی ، فرهنگی و اجتماعی و کمک به توسعه حوزه سلامت استان دارد.
,
 
,
در این نشست ضمن تجلیل و تکریم اقدام حسنه و خیرخواهانه مرحوم دکتر علی منافزاده، به پاس یاد بود، لوح تقدیری ازطرف رئیس دانشگاه به خانواده محترم منافزاده تقدیم و وقف نامه مزبور نیز توسط خانواده منافزاده تسلیم رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شد.
,
 
,
انتهای پیام/ج
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه