اخبار داغ

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام عنوان کرد؛

افول هژمونی آمریکا در مقابله با ایران/ مقاومت تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی استکبار است

افول هژمونی آمریکا در مقابله با ایران/ مقاومت تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی استکبار است
جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: امروزه از هژمونی آمریکا در منطقه و جهان روز به روز کاسته می شود و به اقتدار و عظمت ایران اسلامی افزوده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سرهنگ پاسدار "قدرت الله کریمیان"، جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به توان و قدرت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: امروز بحمدالله ایران اسلامی از یک توان دفاعی بالایی برخوردار است وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته است به عنوان محور اصلی در این راستا نقش آفرینی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

 

,

کریمیان با اشاره به وقایع اخیر همچون تسلیم شدن دریاداران انگلیسی اظهار کرد: سپاه پاسداران علاوه بر اینکه توانسته امنیت را در داخل کشور حکمفرما کند، نقش سازنده ای را در تامین امنیت منطقه ایفا می کند و این نشانگر آن است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی توانسته به وظایف محوله خود عمل نماید.

,

 

,

وی افزود: آمریکا و استکبار جهانی درصدد تضعیف نقش سازند ایران اسلامی در منطقه و جهان هستند اما باید گفت اقتدار آمریکا روز به روز در حال زوال است و دیگر به عنوان یک ابرقدرت و کدخدا در سطح بین المللی شناخته شده نیست و با مشکلات زیادی دست وپنجه نرم می کند.

,

 

,

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان کرد: طی سال های گذشته تحریم های زیادی علیه نظام جمهوری اسلامی وضع شد و دشمن درصدد آن بود که با ایجاد فشار اقتصادی بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند، اما بحمدالله مقاومت در برابر تحریم ها سبب شد که دشمن از اهداف مورد نظر خود نا امید شود.

,

 

,

کریمیان با اشاره به اینکه هر زمان که در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی کردیم توانسته ایم به پیروزی های عظیمی دست پیدا کنیم، اضافه کرد: دردوران دفاع مقدس و اوایل جنگ تحمیلی سامانه های موشکی ما توسط بیگانگان مدیریت می شد اما با تلاش جوانان انقلابی امروز شاهد تولید موشک ها و سامانه های مختلفی درسطح هوافضا هستیم و این نشانگر آن است که جوانان ما دارای توانمندی های والایی هستند.

,

 

,

وی ادامه داد: امروزه از هژمونی آمریکا در منطقه و جهان روز به روز کاسته می شود و به اقتدار و عظمت ایران اسلامی افزوده می شود، ایران اسلامی توانسته است در عراق، سوریه، یمن نقش سازنده و ارزنده ای را ایفا کند.

,

 

,

کریمیان افزود:یکی از ویژگی های منحصر به فرد نظام جمهوری اسلامی ارتباط مردم با نظام است، بطوریکه مردم در بسیاری از عرصه ها همچون فتنه 88 شجاعانه پا به عرصه گذاشتند و بساط فتنه دشمنان را برچیدند و نگذاشتند اقتدار نظام جمهوری اسلامی خدشه دار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه