اخبار داغ

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف البرز:

برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در 50 بقعه استان البرز/ برای نخستین بار اوقاف البرز 14 زندانی غیر عمد را آزاد کرد

برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در 50 بقعه استان البرز/ برای نخستین بار اوقاف البرز 14 زندانی غیر عمد را آزاد کرد
حجت الاسلام حسین قبادی گفت: همزمان با ماه محرم طرح بصیرت عاشورایی در بیش از 50 بقعه استان البرز در حال اجرا است و برگزاری جلسات گفتمان دینی، کارگاه ها و خیمه های معرفتی، پاسخ به شبهات دینی، سوالات جوانان و حضور مبلغن بومی از جمله برنامه های زیر مجموعه این طرح خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز به مناسبت ماه محرم در جمع خبرنگاران گفت: فرهنگ حسینی و سبک زندگی عاشورایی یکی از محورهای اساسی و مورد نیاز جامعه است، از زمان قیام امام حسین (ع) تا کنون، بزرگترین منکر ظلم است و امروز انقلاب و ملت ایران مورد هجمه طاغوتیان قرار گرفته است زیرا کشور ما در برابر کدخدای جهان ایستادگی کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حجت الاسلام حسین قبادی به ظلم صهیونیست، مرتجعین، سرمایه داران و استکبار اشاره کرد و افزود: امروز انقلاب اسلامی در تداوم حرکت اعتراضی امام سوم شیعیان راه ظلم ستیزی و عدالت محوری را در پیش گرفته است، همچنین امپراطوری تبلیغاتی علیه اعتقادات دینی قد علم کرده است در نتیجه رسانه ها باید در برابر این اقدام دشمن بایستند. 
,
 
,
وی رسانه ها را قلم جبهه حق دانست و اظهار داشت: همزمان با ماه محرم طرح بصیرت عاشورایی در بیش از 50 بقعه استان البرز در حال اجرا است و برگزاری جلسات گفتمان دینی، کارگاه ها و خیمه های معرفتی، پاسخ به شبهات دینی، سوالات جوانان و حضور مبلغن بومی  از جمله برنامه های زیر مجموعه این طرح خواهد بود. 
,
 
,
حجت الاسلام قبادی تصریح کرد: طرح شمیم در راستای حمایت از گروه های فعال و هیئت های مذهبی در ماه محرم و صفر با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار می شود و نمایشگاهی با این عنوان در امام زادگان در حال اجرا است. 
,
 
,
وی به برگزاری طرح رهروان زینبی ویژه بانوان در بقاع شاخص استان اشاره کرد و گفت: مجالس روضه، عزاداری و سخنرانی بر اساس نیات واقفین در البرز اجرایی خواهد شد و رسیدگی به فقرا و آزادسازی زندانیان در دستور کار است. 
,
 
,
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز در خاتمه با اشاره به اینکه برای نخستین بار در البرز 14 زندانی غیر عمد آزاد شدند، خاطر نشان داشت: همچنین موکب های استان و مراکز فرهنگی – دینی استان در مسیر کربلا و نجف اشرف برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی مستقر خواهند شد.  
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه