اخبار داغ

در گفت و گو با صبح زاگرس مطرح شد؛

واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی به محرومیت درمانگاه زیلایی بویراحمد

واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی به محرومیت درمانگاه زیلایی بویراحمد
پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز امیدواری کرد مشکل کمبود پزشک در موشمی زیلایی به زودی برطرف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقلاز  صبح زاگرس یکی از خدماتی که با پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان به صورت گسترده به مردم ارائه داده شد، خدمات بهداشتی و درمانی بود که می توان گفت گستردگی خوبی در استان دارد و مناطق مختلف استان اکنون دارای مراکز درمانی و بهداشتی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همین خصوص درمانگاه زیلایی افتتاح شد مردم روستا از اینکه دیگر لازم نیست برای انجام آزمایشات مختلف کیلومتر ها به شهرهای اطراف بروند خوشحال بودند اما امروز همین درمانگاه دچار مشکلاتی از جمله نبود پزشک شده است.

,

مردم منطقه محروم زیلایی از نبود پزشک در درمانگاه خود رنج می برند و از وضعیت درمان در روستای خود گلایه دارند؛ انتظار می رود مسئولان استان از جمله مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان در این خصوص چاره ای بیندیشند.

,

یکی از اهالی روستا در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: درمانگاه منطقه زیلایی بیش از 2 ماه است که پزشک ندارد و مردم نیز به دلیل دور بودن سایر درمانگاه ها از معالجه بیماری خود منصرف می شوند.

, صبح زاگرس,

این فرد که خود از اهالی منطقه زیلایی است افزود: درمانگاه زیلایی معمولا پزشک ندارد  هر 10 تا 20 روزی یک پزشک به اینجا می آید  و فقط چند ساعتی می ماند و دوباره می رود .

,

وی گفت: در این منطقه زنان باردار و افراد مسنی هستند که ممکن است هر لحظه به پزشک نیاز داشته باشند اما با این شرایط ممکن است مشکلاتی برای آن ها ایجاد شود.

,

در خصوص مشکل مطرح شده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در گفت و گو با صبح زاگرس، عنوان کرد: با نزدیک شدن به فصل پاییز پزشک در روستای موشمی دچار کمبود می شود، هر چند در این روستا پزشک 4 روز در هفته به طور ثابت وجود داشت، اما به تازگی دچار مشکل شده است.

, صبح زاگرس,

پرویز یزدانپناه گفت: پزشکانی در حال اتمام تحصیل هستند و یکی از آنها بومی موشمی زیلایی بوده، که به زودیتا  و تا ده روز آینده در درمانگاه موشمی مستقر می شود، از طرفی به پزشکان اطلاع رسانی خواهد شد که زمان بیشتری را برای مراجعه کنندگان و بیماران اختصاص دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه