اخبار داغ

مدیر پژوهشی جهاد دانشگاهی استان قزوین اعلام کرد

ارائه ۳۰۰مورد خدمات ویژه بیماران سرطانی/ بزودی زنجیره کامل درمان سرطان در جهاد دانشگاهی شکل می‌گیرد

ارائه ۳۰۰مورد خدمات ویژه بیماران سرطانی/ بزودی زنجیره کامل درمان سرطان در جهاد دانشگاهی شکل می‌گیرد
مدیر پژوهشی جهاد دانشگاهی قزوین گفت: از اولین ماه سال تاکنون ۳۰۰مورد خدمات در مرکز شیمی درمانی جهاد دانشگاهی ارائه شده و با راه اندازی مرکز رادیوگرافی و ماموگرافی زنجیره‌ای کامل از درمان برای بیماران تامین خواهد شد و درمان برای آن‌ها تسهیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین خاکباز در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره روند فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه درمان سرطان اظهار کرد: هم اکنون در مرکز شیمی درمانی جهاد دانشگاهی خدمات دارودرمانی تحت نظر فوق تخصص آنکولوژی انجام می‌شود، در بخش جراحی نیز فوق تخصص جراحی سینه درحال اضافه شدن به مجموعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: یک مرکز رادیوگرافی و ماموگرافی درحال راه اندازی است که در مرحله اخذ مجوز قرار دارد، با فعال شدن این بخش در حوزه درمان سرطان زنجیره خوبی شکل می‌گیرد.  

,

مدیر پژوهشی جهاد دانشگاهی قزوین ابراز کرد: از اولین ماه سال تاکنون 300مورد خدمات در مرکز شیمی درمانی جهاد دانشگاهی ارائه شده است و امکانات مرکزبرای تمام مراجعین با انواع سرطان‌ها که پزشک برای شیمی درمانی دارویی ارجاع داده باشد، ارائه می‌شود.

,

وی با اشاره به پژوهش‌های جهاد دانشگاهی در حوزه سرطان اذعان کرد: اکنون فعالیت پژوهشی درحوزه سرطان انجام نمی‌شود؛ اما پس از کامل شدن حلقه درمان از ظرفیت پژوهشکده معتمد که با ما همکاری دارد برای انجام پروژه‌های پژوهشی استفاده خواهیم کرد.

,

این مسئول درباره اقدامات در حوزه آگاهسازی برای انواع سرطان بیان کرد: هنوز برنامه خاصی درراستای آگاهسازی و پیشگیری نداریم؛ البته سال گذشته پیگیر راه اندازی مرکز پیشگیری و ارتقای سلامت و ارائه ماموگرافی بصورت پایش سلامت بودیم که با آن موافقت نشد.

,

تولد 650 نوزاد در مرکز ناباروری قزوین

, تولد 650 نوزاد در مرکز ناباروری قزوین,

وی عنوان کرد: در بخش تبلیغاتی و اطلاع رسانی درباره اقدامات پزشکی جهاد دانشگاهی ضعف‌ها و مشکلاتی وجود دارد و همین باعث شده عده بسیاری از وجود و ارائه خدمات این واحد بی اطلاع باشند.

,

خاکباز ادامه داد: مرکز ناباروری که از سال 92 در قزوین راه اندازی شده تاکنون موفق به تولد 650نوزاد شده، اما اطلاع‌رسانی خاصی درباره آن صورت نگرفته است؛ درواقع در حوزه اطلاع رسانی سخت گیری‌هایی وجود دارد که بعضا ممکن است بجا و درست باشد.

,

وی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان مرکزی نیمه دولتی بودجه خاصی برای تامین تجهیزات ندارد و عمده هزینه‌ها از محل درآمدها تامین می‌شود، این درحالی است که به میزانی که در حوزه تامین اعتبار و صدور مجوزها حمایت صورت گیرد خدمات بیشتری قابل ارائه است، همانطور که هزینه‌های دستگاه ماموگرافی از طرف برنامه و بودجه تامین شد.

,

مدیر پژوهشی جهاد دانشگاهی قزوین ابراز کرد: با تکمیل شدن حلقه درمان مهم ترین اتفاقی که رخ می‌دهد از ظرفیت پژوهش‌های انجام شده در گذشته استفاده می‌کنیم و همچنین فرآیند درمان برای بیماران تسهیل می‌شود چراکه نیازی به مراجعه به مراکز متعدد را ندارند و در یک مکان از انواع خدمات بهره می‌برند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه