اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد:

17ا مامزاده بروجرد میزبان عزاداران حسینی/ همایش "احلی من العسل" برگزار می‌شود

17ا مامزاده بروجرد میزبان عزاداران حسینی/ همایش "احلی من العسل" برگزار می‌شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد گفت: همزمان با ایام محرم 17 امامزاده بروجرد میزبان عزاداران حسینی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مصطفی گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: به مناسبت ایام محرم چهار امامزاده شهری و 13 امامزاده روستایی میزبان عزادارن حسینی است و برنامه‌های مختلفی در امامزاده‌ها به مناسبت سوگواری سیدالشهدا(ع) برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,

وی افزود: 9 روحانی در دهه اول محرم به امامزاده‌ها اعزام شده‌اند و برنامه‌های مختلفی اعم از بصیرت عاشورایی، نمایشگاه عکس شهدا، برپایی خیمه‌های معرفت، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در امامزاده جعفر(ع) و همایش احلی من العسل در امامزادگان اجرا می‌شود.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد با اشاره به برگزاری مراسم حرم تا حرم عنوان کرد: در روز تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم حرم تا حرم از حرم امامزاده ابوالحسن(ع) تا امامزاده جعفر(ع) با حضور دستجات سینه زنی و زنجیرزنی برگزار می‌شود و در طول مسیر عزاداران با مداحی و سینه‌زنی در غم شهادت امام حسین(ع) عزادارای می‌کنند.

,

وی تصریح کرد: همچنین همایش شیرخوارگان حسینی و برپایی نماز ظهر عاشورا با حضور عزاداران از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام در امامزاده جعفر(ع) برگزار می‌شود؛ در همه امامزاده ها هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء، عزاداری برگزار می‌شود و در حرم امامزاده جعفر(ع) در طول این شب‌ها نمایشگاهی از بازسازی واقعه عاشورا در معرض دید قرار داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه