اخبار داغ

مجروحیت 9 نفر در تیراندازی در خرم‌آباد/ عامل تیراندازی دستگیر شد

مجروحیت 9 نفر در تیراندازی در خرم‌آباد/ عامل تیراندازی دستگیر شد
معاون فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: 9 نفر بر اثر تیراندازی شب گذشته در خرم‌آباد مجروح شدند که با تلاش ماموران انتظامی عامل تیراندازی دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ رضا شیراوژن، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان از دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از خیابان‌های خرم‌آباد، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،, .,


وی افزود: چند نفر جوان مراجعه و اعلام داشتند در محله علوی در حال صحبت کردن بودند که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت با یک قبضه سلاح شکاری به سمت آنان تیراندازی و در این راستا دو نفر از ناحیه دست و پای چپ به صورت سطحی مصدوم و جهت مداوا به بیمارستان انتقال یافتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه در بررسی به عمل آمده هیچگونه پوکه‌ای در محل مشاهده نشد عنوان کرد: عامل تیراندازی شب گذشته با اقدامات اطلاعاتی توسط پلیس خرم‌آباد دستگیر شد و متهم هم اکنون در اختیار پلیس و تحت اقدامات قضایی قرار دارد.

,
, .,
,
,


به گزارش سفیر افلاک، شب گذشته راکبین یک دستگاه موتور سیکلت در محله چال میرحسین خرم‌آباد با سلاح گرم به دسته عزاداران حسینی هیئت لثارات الحسین(ع) نزدیک و به سوی آنان شلیک کردند که چند نفر مجروح شدند.

,
, .,

بر اساس اعلام مسئولان درمانی 9 نفر در این حادثه زخمی شدند که 7 نفر به صورت سرپایی مداوا شده و دو نفر دیگر از مجروحان در بیمارستان بستری هستند.

,

اسد عبدالهی فرماندار خرم آباد با رد خبر تیراندازی به سمت دسته عزاداران سید الشهدا در منطقه چال میر حسین خرم آباد گفت: بنا بر گزارش واصله از نیروی انتظامی شهرستان و دستگاه قضا، نیمه شب گذشته، فردی که در حین عبور از کنار نمادهای عزاداری سید الشهدا در منطقه چال میر حسین، توسط یکی از افراد حاضر در محل مورد تمسخر قرار گرفته، پس از مراجعت دوباره در حالی که به همراه فرد دیگری سوار بر موتور سیکلت است، با اسلحه شکاری اقدام به تیر اندازی به سمت فرد مورد نظر خود می کند که در پی آن هشت نفر مضروب و به بیمارستان مراجعه می کنند.

وی افزود: حادثه دیدگان به صورت سرپایی مداوا شده و تنها دو نفر به دلیل جراحات بیشتر تحت درمان قرار گرفته اند؛ راکبان موتور سیکلت توسط عوامل امنیتی و انتظامی شناسایی شده و تحت تعقیب هستند، این اقدام با نیت کاملا شخصی صورت پذیرفته و اخبار مربوط به تیراندازی به سمت دسته عزاداران حسینی، بزرگنمایی شده است.

, .,
,
, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه