اخبار داغ

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

100 کیلومتر شبکه گاز زاهدان تا 3 ماه آینده بهره برداری می شود

100 کیلومتر شبکه گاز زاهدان تا 3 ماه آینده بهره برداری می شود
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از بهره برداری از 100 کیلومتر شبکه گاز در زاهدان ظرف 3 ماه آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، حسن منتظر تربتی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، به همراه موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان و چند تن دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی، پیش از ظهر امروز، چهارشنبه 13 شهریورماه، از روند اجرای طرح‌ لوله گذاری گاز در سطح شهر زاهدان بازدید کرد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
, ,
,

وی در جریان این بازدید از پایان بخش قابل توجهی از عملیات لوله گذاری شهری در زاهدان تا پایان زمستان سال جاری خبر داد و گفت: بخش قابل توجهی از این شهر تا دهه فجر سال آینده به گاز متصل می شود و تا هفته دولت سال آتی، بیشترین نقاط مرکز استان به شبکه گاز شهری متصل خواهند شد.

وی با بیان اینکه گازرسانی در سیستان و بلوچستان شتاب می گیرد‌، در خصوص آخرین وضعیت گاز رسانی سایر نقاط استان نیز نیز اظهار کرد: شبکه گذاری در خاش، زابل، بمپور، محمدان و بزمان بر اساس برنامه در جریان است؛ همچنین قطعه اول این خط لوله هم اکنون در حال اجراست و قطعه دوم در مرحله پیمان سپاری است که با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.

منتظر تربتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جریان گاز در شهر زابل از طریق CNG برقرار و در حال استفاده است و شهروندان این شهر استان، می توانند اشتراک گاز CNG بگیرند.

وی اذعان با بیان اینکه در حال حاضر 4 هزار خانوار سیستان و بلوچستان از گاز برخوردارند، گفت: تاکنون هزار و 591 کیلومتر شبکه اجرا شده و طی 3 سال آینده اتفاقات بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان خواهد افتاد و مردم شمال و جنوب استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
, ,


سید حمید فانی، مدیرعامل گاز خراسان رضوی نیز در جریان این بازدید اظهار کرد: در مجموع 500 کیلومتر از شبکه گاز زاهدان از سوی خراسان رضوی اجرا می شود ودر حال حاضر در 3 بخش زاهدان در حال شبکه گذاری هستیم.

وی افزود: تاکنون 152 کیلومتر از شبکه گذاری مورد تعهد این شرکت محقق شده است و تا 3 ماه آینده آزمایش 100 کیلومتر از شبکه انجام و به طور کامل تحویل می شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه