اخبار داغ

برگزاری کلاس موسیقی همزمان با ایام محرم در شاهین‎شهر!

برگزاری کلاس موسیقی همزمان با ایام محرم در شاهین‎شهر!
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از برگزاری کلاس های منظم موسیقی همزمان با ایام عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع) در شاهین شهر انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت‎الاسلام احمد عبدالهی‎نژاد، در همایش امر به معروف و نهی از منکر با موضوع خانواده حسینی که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، مسئولان هیئت‎های مذهبی در ساختمان نگارستان شاهین‎شهر برگزار شده بود، قیام امام حسین(ع) را احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار کرد: حضرت امام حسین(ع) علیه بزرگترین فسادی مبارزه کرد که باعث می‎شد تمام معروفات از بین برود و آن وجود حکومت فاسد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , صاحب نیوز, ؛ حجت‎الاسلام احمد عبدالهی‎نژاد، در همایش امر به معروف و نهی از منکر با موضوع خانواده حسینی که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، مسئولان هیئت‎های مذهبی در ساختمان نگارستان شاهین‎شهر برگزار شده بود، قیام امام حسین(ع) را احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار کرد: حضرت امام حسین(ع) علیه بزرگترین فسادی مبارزه کرد که باعث می‎شد تمام معروفات از بین برود و آن وجود حکومت فاسد بود.,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب بزرگترین معروف حفظ نظام اسلامی است؛ زیرا بر اساس اصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی بر پایه ارزش های الهی پایه گذاری شده و تمام امکانات جمهوری اسلامی برای از بین بردن منکرات و احیای معروفات فراهم شده است.

,

مطالبه‎گری از مسئولان لیبرالی مروج منکرات در جامعه وظیفه آحاد مردم است

, مطالبه‎گری از مسئولان لیبرالی مروج منکرات در جامعه وظیفه آحاد مردم است,

وی با انتقاد از برگزاری کلاس های منظم موسیقی همزمان با ایام عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع) در شاهین شهر، وجود تفکر لیبرالی که متأسفانه بر برخی از مسئولان حاکم است را منکر امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: تفکر لیبرالی معتقد است که در یک کشور مسلمانان برای خود و غیر مسلمانان هم برای خود فعالیت کنند و این ننگ بزرگی برای کشور است که برخی مسئولان با چنین تفکری پیشنهاد زیست شبانه می دهند در حالی که این اجتهاد غلط مخالف صریح با نسخه شریعت است.

,

حجت الاسلام عبداللهی نژاد، تاکید کرد: مطالبه گری از مسئولان لیبرالی که منکر را در جامعه ترویج و زمینه گسترش آن را فراهم می کند همراه با نقد عالمانه، عادلانه منصفانه و شجاعانه وظیفه آحاد مردم و آگاهان به مسائل دینی است،.

,

وی تصریح کرد: پروردگار متعال در قیامت کسانی را که به فریضه الهی امربه معروف و نهی از منکر در دنیا عمل کردند را نجات می دهد و کسانی که مخالف و بی تفاوت به این فریضه الهی هستند هر دو گروه را عذاب خواهد کرد زیرا جرم ساکتین و افراد بی تفاوت به منکرات جامعه کمتر از عاملان به منکر نیست.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم در ایام محرم ضمن تجدید میثاق با حضرت اباعبدالله(ع)، تلاش کنیم فرهنگ عاشورایی حضرت سید الشهدا(ع) گسترش پیدا کند.

,

مجالس عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع) باید امثال شهیدان حججی و محمدی تربیت کند

, مجالس عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع) باید امثال شهیدان حججی و محمدی تربیت کند,

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، اوج غم و اندوه و ماتم شیعه را دهه اول محرم دانست و با اشاره به برخی از آسیب های عزاداری دهه محرم اظهار کرد: هدف قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود که گاهی مشاهده می شود به فراموشی سپرده شده است

,

حجت‌الاسلام حسن بابایی با بیان اینکه انجام هر کاری عزاداری نیست، خاطرنشان کرد: عزاداری در خیابان که موجب ترافیک شود و یا صدای بلندگوی هیئت حرام برای همسایگان ایجاد مزاحمت کند حرام است و کار حرام جنگ با خدا محسوب می شود.

,

وی از تدوین منشور عزاداری هیات مذهبی خبر داد و افزود: اشعار سطحی و اشتباهی که عقاید شیعه را زیر سؤال می‌برد و باعث بهانه‌جویی دشمنان شیعه می‌شود ممنوع است و این اشعار پیش از اجرا باید به تائید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه برسد.

,

مدیر مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهین‌شهر و میمه تاکید کرد: برخی از هیئت‌های مذهبی که از عبارات منتسب به جریان‌های شیعه انگلیسی، عرفان‌های نوظهور و انجمن حجتیه نوین استفاده می‌کنند تذکر داده شد و مسئولان هیئت‌های مذهبی موظف به اصلاح اشتباهات خود شدند.

,

مشارکت هیات مذهبی در پخت 72 دیگ غذا برای محرومان شاهین شهر

, مشارکت هیات مذهبی در پخت 72 دیگ غذا برای محرومان شاهین شهر,

وی از هیئت‌های مذهبی خواست در کنار عزاداری سرور و سالار شهیدان(ع)و شهدای واقعه کربلا، فلسفه صحیح قیام امام سوم شیعیان را برای عزاداران تبیین کنند.

,

حجت‌الاسلام بابایی، هیئت‌های عزاداری را به پرهیز از بستن راه‌ها و ایجاد ترافیک در خیابان‌ها و کم کردن صدای بلندگوهای خیمه ها به‌طوری‌که برای همسایگان مزاحمت ایجاد نکند دعوت کرد و افزود: برخی از اعضای هیئت‌های مذهبی نباید پس از پایان عزاداری، با صدای موتورسیکلت‌های خود موجب نارضایتی شهروندان شوند و پلیس مصمم به برخورد با هنجارشکنان است.

,

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، با تاکید بر محتوای مجالس عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع) خاطرنشان کرد: عزاداری سرور و سالار شهیدان باید به گونه پربار باشد که از بین عزاداران افرادی همچون شهدای مدافع حرم اهل‌بیت(ع) (شهیدان حججی و جواد محمدی) تربیت شوند.

,

حجت‌الاسلام بابایی، از مشارکت هیئت‌های مذهبی در شب هفتم ماه محرم به نام حضرت علی‌اصغر(ع) برای پخت و توزیع 72 دیگ بزرگ غذا برای محرومان و تهیدستان شاهین‌شهر خبر داد و افزود: هیئت‌های مذهبی محرم امسال با همکاری کمیته امدادامام خمینی(ره) این شهرستان، نذورات خود را بین مددجویان این نهاد توزیع می‌کنند و مازاد بر آن نیز بین عزادران امام حسین(ع) در هیات مذهبی توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه