اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

کار جمعی و تعاونی سبب کاهش آسیب‌ها و فساد در جامعه می‌شود

کار جمعی و تعاونی سبب کاهش آسیب‌ها و فساد در جامعه می‌شود
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: کار جمعی و تعاونی سبب کاهش آسیب‌ها و فساد در جامعه شده و ظرفیت‌ها را بالا می‌برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار با تعاونگران استان اظهار داشت: باید بینش، فکر واندیشه خودمان را مطابق الگوههایی مثل ائمه اطهار(ع) قرار دهیم و قدر مجالس عزای امام حسین(ع) را دانسته و در آن سهیم باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,


وی افزود: از ملاک‌های ارزشیابی اعمال انسان اعمال و رفتار اهل بیت(ع) است که خود امامان میزان هستند و معیار دیگر اخلاص است که هر کاری اخلاصش بیشتر باشد در پیشگاه خدا مقبول‌تر است.

,
,


نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه هیچ کاری با ارزش‌تر از امر تولید وجود ندارد تصریح کرد: امر تولید به مردم نفع می‌رسد که در پیشگاه خدا بعد از ایمان افضل اعمال است و تعاون از جمله حوزه ای است که به مردم نفع می رساند.

,
,


وی با اشاره به اینکه در کشور ما بخش تعاون ناشناخته است خاطرنشان کرد: تعاون برای جامعه یک ضرورت است که باعث آسایش، امنیت، رشد و پیشرفت جامعه می‌شود و گسترش همدلی، همکاری و رسیدن به کمال را در پی خواهد داشت.

,
,


میرعمادی با اشاره به نقش کلیدی تعاون در عرصه صنعت گفت: کار جمعی و تعاونی باعث کاهش آسیب‌ها و فساد در جامعه شده و ظرفیت‌ها را بالا می‌برد؛ سلامت اقتصادی در کار تعاون است و باید این تعاونی ها را ترویج دهیم وباورهای دینی را در زمینه تعاون تربیت کنیم تا جامعه ای سعادت مند داشته باشیم.

,
,


وی اظهار داشت: تحریم در برابر اراده جمعی کارساز نخواهد بود و با بیداری و بصیرت افزایی می‌توانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه