اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

روحیه بسیجی همواره ضامن تحقق اهداف انقبلا اسلامی است/ گروه‌های جهادی قدردان فرصت خدمت به محرومان باشند

روحیه بسیجی همواره ضامن تحقق اهداف انقبلا اسلامی است/ گروه‌های جهادی قدردان فرصت خدمت به محرومان باشند
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه خدمت جهادی به محرومان باید توسط جهادگران قدر دانسته شود، گفت: این روحیه بسیجی همواره ضامن تحقق اهداف انقلاب اسلامی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در دیدار با جهادگران نمونه آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: بسیج با دوراندیشی امام و بر اساس متون دینی راه‌اندازی شد و امروز کارایی آن دیده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: در ماجرای فتنه ۸۸ اگر بسیج نبود تهدید جدی برای نظام ایجاد شده بود. در جریان تکفیری‌ها نیز رزمندگان با تفکر بسیجی به مقابله با داعش و تکفیری‌ها در سوریه و عراق پرداختند و در نتیجه شاهد تاثیرگذاری این جهادها بودیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: بسیج سازندگی و جهادگری در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان نیز یکی از عرصه‌های بسیار مهم در جامعه است که باید قدردان این نعمت باشید.

,

وی، ابراز داشت: رسیدگی به مشکلات محرومان نعمت بزرگ الهی است و ائمه(ع) عمل کننده به اصل کمک به محرومان بودند.

,

حجت‌الاسلام قریشی، خطاب به جوانان جهادگر، تاکید کرد: روحیه جهادی را در وجودتان نهادینه کنید. باید خودتان را برای خدمت به محرومان در راس مدیریت آماده کنید. وابستگی جوان پایین است و باید از این فرصت استفاده کنید. از همین دوران جوانی باید روحیه جهاد را تقویت کنید تا در آینده رسیدگی به مشکلات مردم را جدی تر پیگیری کنید.

,

وی، گفت: توجه ویژه رهبر انقلاب به گروه‌های جهادی هدفمند و قابل توجه ویژه است. پیام رهبری به گروه‌های جهادی نشانه رضایت از این فعالیت‌ها و لزوم توجه به موارد مورد تاکید در پیام ویژه برای گروه‌های جهادی توسط جهادگران و فعالان این عرصه است.

,

امام جمعه ارومیه، با اشاره به لزوم پرداختن مسئولان و جهادگران به مطالبات رهبری از گروه‌های جهادی، بیان داشت: مطالبات رهبری از اقشار باید به‌طور جدی مورد توجه مسوولان باشد. این توجهات برای مشخص کردن مسیر نیاز است. معنویت در خدمت جهادی جزو تاکیدات رهبری است که باید سرلوحه امورات باشد.

,

گروه‌های جهادی بهترین وسیله مبارزه با آسیب‌های اجتماعی هستند

, گروه‌های جهادی بهترین وسیله مبارزه با آسیب‌های اجتماعی هستند,

در ادامه، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴ هزار  و ۶۰۰ نفر در قالب تیم‌های جهادی فعالیت دارند، گفت: بهترین وسیله برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی همین گروه‌های جهادی و فعالان عرصه خدمت به محرومین هستند.

, .,

سردار اللهوردی داداش‌زاده، اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر در قالب گروه‌های جهادی خواهر و برادر در سطح آذربایجان‌غربی فعالیت دارند.

, .,

وی، افزود: این گروه‌ها در قالب‌های دانش آموزی، دانشجویی، پزشکی، مهندسین، زنان و ادارات فعایلت دارند.

, .,

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: تیم‌های جهادی استان در بازه‌های مورد نیاز همانند زلزله کرمانشاه و سیل ابتدای امسال با حضور به‌موقع و آمادگی کامل نسبت به خدمت‌رسانی به اقشار مختلف آسیب دیدگان اقدام کردند.

, .,

وی، گفت: بهسازی و مرمت ۴۱۸ مدرسه توسط گروه‌های طرح هجرت دانش‌آموزی، تعمیر و بازسازی ۳۵ مسکن مددجویی توسط گروه‌های جهادی و خدمت‌رسانی در قالب ۳۰ تیم عمومی و ۸ تیم تخصصی توسط گروه‌های جهادی پزشکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی بوده که انجام شده است.

, .,

سردار داداش‌زاده، بیان داشت: در راستای مشاوره به خانواده‌های محروم نیز فعالیت‌های خوبی را شاهد هستیم که در این زمینه موجب جلوگیری از هجرت این خانواده‌ها به شهرها و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی شده‌اند.

, .,

وی، در پایان ضمن انتقاد از کم‌توجهی مسئولان به حوزه فعالیت‌های جهادی، از آمادگی تمام گروه‌های جهادی و نیز سازمان‌های بسیج به منظور همکاری با دستگاه‌های دولتی به منظور ارائه خدمات به مردم مناطق محروم خبر داد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه