اخبار داغ

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی مطرح کرد

لزوم برخورداری خراسان‌جنوبی از معافیت مالیاتی/ توزیع کالاهای اساسی به تعاونی‌ها سپرده شود

لزوم برخورداری خراسان‌جنوبی از معافیت مالیاتی/ توزیع کالاهای اساسی به تعاونی‌ها سپرده شود
رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر معافیت مالیاتی خراسان‌جنوبی به عنوان یک استان کم برخوردار و محروم هستند و امیدواریم در این زمینه مساعدت هایی شود که اگر این مشکل حل شود سایر مشکلات نیز حل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، الله‌نظر اسعدزاده رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی صبح امروز در چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر سال ۹۸، اظهار کرد: تعاونی‌ها در خراسان جنوبی مشکلات فراوانی داشته و دارند و متاسفانه به جایگاه تعاون که رفیع است توجه نشده است اما اخیرا نگاه خوبی به آن شده و نوید دهنده یک آینده روشن و رو به جلو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  الله‌نظر اسعدزاده رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی صبح امروز در چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر سال ۹۸، اظهار کرد: تعاونی‌ها در خراسان جنوبی مشکلات فراوانی داشته و دارند و متاسفانه به جایگاه تعاون که رفیع است توجه نشده است اما اخیرا نگاه خوبی به آن شده و نوید دهنده یک آینده روشن و رو به جلو است.,
وی با اشاره به این‌که در هفته تعاون بازدیدی از تعاونی‌های تازه تاسیس داشتیم، افزود: این تعاونی‌ها نوآوری‌هایی داشتند اما در تنگناهایی بودند که نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد.
,
 
,
رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی با اشاره به این‌که تعاونی‌ها باید با یکدیگر تعامل داشته باشند، گفت: یکی از کارهای ارزنده که اخیرا انجام گرفته اتصال زنجیره گسسته تعاون بود و تعاون بدون تعامل و شفافیت معنایی ندارد.
,
 
,
اسعدزاده به سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد تومانی بین اداره مرزنشینان و تعاونی بهار فرهنگیان اشاره کرد و افزود: مرزنشینان امنیت مرزها را تامین می‌کنند و این سرمایه‌گذاری باعث خواهد شد تحولی در وضعیت معیشت مرزنشینان ایجاد شود.
,
 
,
وی افزود: نبود سرمایه در گردش، قوانین و مقررات متغیر و بی‌ثبات، مالیات غیر عادلانه، عدم معرفی تولیدات و بازار فروش محصولات تعاونی‌ها، از جمله مشکلات تعاونی‌ها در خراسان‌جنوبی است.
,
 
,
رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی با اشاره به این‌که تا تعاون را باور نکنیم متاسفانه همچنان مورد مغفول واقع خواهد شد، گفت: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر معافیت مالیاتی خراسان‌جنوبی به عنوان یک استان کم برخوردار و محروم هستند و امیدواریم در این زمینه مساعدت هایی شود که اگر این مشکل حل شود سایر مشکلات نیز حل خواهد شد.
,
 
,
اسعد زاده خاطرنشان کرد: توزیع بعضی از کالاهای اساسی را سالی دو نوبت در اختیار تعاونی‌ها قرار دهند که این امر رضایت و دلگرمی تعاون‌گرایان به همراه خواهد داشت. 
,
 
,
وی افزود: مسائل ریشه‌یابی، نقطه ضعف و ایرادها شناسایی و برای رفع موانع باید حرکت کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه