اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس:

235 موقوفه به منظور عزاداری محرم و صفر در طبس اجرای نیت می‌شود

235 موقوفه به منظور عزاداری محرم و صفر در طبس اجرای نیت می‌شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس با اشاره به این‌که 235 موقوفه به منظور عزاداری محرم و صفر در طبس اجرای نیت می‌شود، گفت: اجرای امینانه نیات موقوفات در زمینه عزاداری، تعزیه‌داری، روضه‌خوانی و اطعام‌دهی به عزاداران امام حسین(ع) و سخنرانی در زمینه واقعه عاشورا از مهم‌ترین نیات موقوفات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخاورستان، حجت الاسلام‌ دادخدا خدائی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: محرم و صفر یک فرصت است که باید نقش ولایت و امامت، جایگاه حکومت اسلامی، حساسیت نسبت به ارزش‌های دینی و مبارزه با انحرافات را در اداره جامعه بیان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، , حجت الاسلام‌ دادخدا خدائی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: محرم و صفر یک فرصت است که باید نقش ولایت و امامت، جایگاه حکومت اسلامی، حساسیت نسبت به ارزش‌های دینی و مبارزه با انحرافات را در اداره جامعه بیان کرد.,
 
,
 
,
وی با اشاره به این‌که 235 موقوفه به منظور عزاداری محرم و صفر در طبس اجرای نیت می‌شود، افزود: اجرای امینانه نیات موقوفات در زمینه عزاداری، تعزیه‌داری، روضه‌خوانی و اطعام‌دهی به عزاداران امام حسین(ع) و سخنرانی در زمینه واقعه عاشورا از مهم‌ترین نیات موقوفات است.
,
 
,
خدایی بیان کرد: نیات این موقوفات بعضاً مقید به مکان بوده است که با برنامه‌ریزی قبلی برای اجرای نیات در وقت مقتضی، بامعتمدین روستاها هماهنگ شده است.
,
 
,
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس افزود: «طرح بصیرت عاشورایی » در دهه اول محرم در بقاع متبرکه شیخ احمد بن اسحاق، شیح احمد زنوغان، امامزاده علی(ع)، امامزاده سیدحسین زرگ، امامزاده شیخ ابراهیم و سید محمد بن جعفر طیار در ازمیغان به اقتضای ظرفیت موجود با برنامهای عزاداری و پذیرایی برگزار می‌شود.
,
 
,
وی ازاعزام 4 مبلغ اعزامی از قم به روستاهای عشق آبادخبرداد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه