اخبار داغ

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی خبر داد

معرفی 14 تعاونی برتر در خراسان‌جنوبی/ تعاونی مسکن 04 بیرجند تعاونی برتر در سطح ملی شد

معرفی 14 تعاونی برتر در خراسان‌جنوبی/ تعاونی مسکن 04 بیرجند تعاونی برتر در سطح ملی شد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: از 311 تعاونی ثبت‌نام شده تعداد 14 تعاونی برتر انتخاب شدند و تعاونی مسکن 04 بیرجند نیز به عنوان تعاونی برتر در کشور معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عباس رکنی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی صبح امروز در چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر سال ۹۸ ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: ۳۴۶ تعاونی در این دوره ثبت نام کردند که ۳۱۱ تعاونی مدارک آنها کامل و خراسان جنوبی جزو ۴ استان برتر در ثبت نام بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان,  عباس رکنی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی صبح امروز در چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر سال ۹۸ ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: ۳۴۶ تعاونی در این دوره ثبت نام کردند که ۳۱۱ تعاونی مدارک آنها کامل و خراسان جنوبی جزو ۴ استان برتر در ثبت نام بوده است.,
 
,
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: از این تعداد تعاونی ۱۴ تعاونی برتر انتخاب شدند و تعاونی مسکن ۰۴ بیرجند نیز به عنوان تعاونی برتر در کشور معرفی شد.
,
 
,
وی افزود: از این تعداد تعاونی ثبت نام شده ۸۹ تعاونی در بخش خدمات، ۴۴ تعاونی در بخش صنعت و ۶۶ تعاونی در بخش کشاورزی فعالیت دارند.
,
 
,
رکنی تصریح کرد: تعداد ثبت نامی ها ۲۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و از نظر تعداد ثبت نام کننده در کشور سوم شدیم.
,
 
,
وی با اشاره به این که  ۹۱۱ تعاونی فعال با احتساب سهام عدالت در خراسان جنوبی وجود دارد، افزود: 768 هزار نفر در این تعاونی‌ها عضو هستند.
,
 
,
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که از مجموع تعاونی‌های استان  426 مورد در بخش خدمات، 181 مورد در بخش کشاورزی و 304 مورد درصد نیز در بخش خدمات فعال هستند، گفت: از این تعداد تعاونی فعال ۷۶ درصد در مناطق شهری و ۲۴ درصد در مناطق روستایی فعالیت دارند.
,
 
,
رکنی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری در بحث تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایر مبلغ ۲۵۶ میلیارد تومان در قالب یک هزار و ۸۹۰ طرح در سطح استان پرداخت شده و ۳۷ تعاونی معادل ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توانستند از این تسهیلات بهره مند شوند.
,
 
,
وی یکی از وظایف این اداره را ارائه سیمای کار دانست و افزود: از ابتدای سال جاری یک هزار و ۳۰۷ نفر در دفاتر کاریابی استان ثبت نام کردند و همچنین یک هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی به این کاریابی ها معرفی شده است و ۶۱۶ نفر به کارگیری شده اند.
,
 
,
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی نداشتن مهارت متناسب با فرصت شغلی را عامل اصلی عدم به کاریابی جویندگان کار بیان کرد و افزود: باید به مهارت آموزی متناسب با فرصت‌های شغلی اهمیت داد.
,
 
,
وی به طرح یارانه دستمزد اشاره کرد و افزود: این طرح در شهرستان‌های قائن، درمیان، سرایان و نهبندان انجام می‌شود و کارآفرینان می توانند تا ۵۰ درصد نیروهای خود را به کارگیری کند و افرادی به کار گرفته می‌شوند که از زمان اخذ مدرک تحصیلی آنها حداقل ۶ ماه گذاشته باشد و به مدت ۱۲ ماه یک سوم دستمزد فرد جذب شده توسط دولت پرداخت می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه