اخبار داغ

سرپرست پلیس راه پارسیان؛

جان باختن ۸ نفر در تصادفات رانندگی برون شهری پارسیان/ با قانون گریزان رانندگی برخورد جدی می شود

جان باختن ۸ نفر در تصادفات رانندگی برون شهری پارسیان/ با قانون گریزان رانندگی برخورد جدی می شود
سرپرست پلیس راه پارسیان با اشاره به افزایش افزایش آمار جان باخته های جاده های برون شهری پارسیان گفت:هشت نفر در پنج ماهه سال جاری در تصادفات رانندگی برون شهری پارسیان جان خود را از دست داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛حسین روشنیان، سرپرست پلیس راه پارسیان ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک کار این شهرستان پلیس را اجرای قانون و جلوگیری از تخلفات دانست و تاکید کرد: نباید اعمال قانون به عنوان آزار و اذیت تلقی شود، در حال حاضر بیشتر تصادفات رخ داده در سطح جاده های این شهرستان به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ است که اگر رانندگان خودروها این دو مورد را رعایت کنند به حتم میزان تصادفات نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

 

,

سرپرست پلیس راه پارسیان استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی را کاری بس خطرناک و حادثه آفرین خواند و تصریح کرد: مکالمه با تلفن همراه، ذهن رانندگان را به شدت درگیر کرده و حواس ها را پرت می کند و باعث تصادف می شود که لازم است رانندگان از این کار اجتناب ورزند و در صورت نیاز نیز خودرو را در محل ایمنی پارک کرده و از آن استفاده کنند.

,

 

,

روشنیان افزود: در پنج ماهه امسال هشت نفر بر اثر تصادفات رانندگی در برون شهر این شهرستان جان خود را از دست دادند که در مدت مشابه باسال قبل پنج نفر افزایش داشته که این نشان می دهد که بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، می تواند حوادث تلخ و خونینی را رقم بزند.

,

 

,

سرپرست پلیس راه شهرستان پارسیان ادامه داد: هدف پلیس راه، ایمنی و کاهش ترافیک است و اگر رانندگان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دقت بهتر و بیشتری داشته باشند در این صورت شاهد نظم و انضباط ترافیکی در سطح برون شهرها خواهیم شد.

,

 

,

حسین روشنیان تصریح کرد: قانون تعطیل بردار نیست و رانندگان در همه حال باید به قوانین و مقررات راهنمایی احترام بگذارند تا هیچکس اعم از خود راننده، سرنشینان، دیگر رانندگان و عابرین پیاده، آسیب نبینند.

,

 

,

وی با بیان اینکه برای نهادینه کردن فرهنگ صحیح رانندگی لازم است رانندگان تابع قانون و مقررات باشند، اظهار کرد: متاسفانه برخی رانندگان در حین رانندگی با تلفن همراه، مکالمه کرده و یا بچه در آغوش می گیرند که این رفتار، بسیار مخاطره آمیز است و باید این هشدار پلیس، جدی گرفته شود تا کسی صدمه و آسیب نبیند.

,

 

,

روشنیان با تاکید براینکه جرایم باید بازدارنده باشد تا رانندگان متخلف و قانون گریز از انجام تخلف خودداری کنند، تصریح کرد: پلیس راه با رانندگانی که به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تن نمی دهند برخورد قانونی می کند تا عموم مردم و جامعه در آرامش باشند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه