اخبار داغ

بابک نوری در گفتگو با دانا؛

مطالبه‌گری هنرمندان باید در راستای منافع مردم باشد/ حمایت کورکورانه و به خاطر منافع شخصی مطلوب نیست

مطالبه‌گری هنرمندان باید در راستای منافع مردم باشد/ حمایت کورکورانه و به خاطر منافع شخصی مطلوب نیست
بابک نوری بازیگر گفت: یکی از وظایف هنرمندان 100درصد مطالبه گری اجتماعی است، کسی اگر عنوان هنرمند را کسب می کند و شناخته شده است و مردم او را به عنوان هنرمند قبول دارند قطعا باید صدای مردم را به گوش مسئولین برساند، قرار نیست که فقط به فعالیت هنری خود بپردازد.
[

بابک نوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص نقش هنرمندان در مطالبه گری های اجتماعی و رساندن حرف مردم به گوش مسئولان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: یکی از وظایف هنرمندان 100درصد مطالبه گری اجتماعی است، کسی اگر عنوان هنرمند را کسب می کند و شناخته شده است و مردم او را به عنوان هنرمند قبول دارند قطعا به جای پرداختن به منافع شخصی و حزبی باید صدای مردم را به گوش مسئولان برساند، قرار نیست که فقط به فعالیت هنری خود بپردازد.

, بابک نوری, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: هنرمندان با هنر خود، هر چه که باشد می توانند در جهت خدمت به مردم و مطالبه گری از مسئولان فعالیت کنند البته این مطالبه گری باید در راستای منفعت عموم مردم باشد نه گروهی خاص.

,

این بازیگر کشورمان اظهار داشت: خیلی از هنرمندان در فضای مجازی هم صدای مردم هستند و سکوت نمی کنند، این درست نیست که بگوییم هنرمند باید سکوت کند و به این مسائل کاری نداشته باشد، وقتی هنرمند محبوب مردم می شود و اعتبار کسب می کند این انتظار از آن ها به وجود می آید که صدای مردم را به مسئولین برسانند، در تمام دنیا هم این مسئله وجود دارد و خیلی از بازیگران هالیوود هم مقابل ترامپ ایستادند یا از او حمایت کردند. اما این حمایت ها نباید کورکورانه باشد.

,

بابک نوری در پایان گفت: قطعا هنرمندان ما در زمینه مطالبه گری توانسته اند کاری بکنند و تاثیرگذار بوده اند و نمونه های زیادی را می توان پیدا کرد؛ شاید این موفقیت ها مقطعی و کوچک بوده باشد اما در گذر زمان خودش را نشان خواهد داد.

, بابک نوری,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه