اخبار داغ

استاندار مرکزی:

کنگره ملی شهدای استان موجب انسجام فعالیت های حوزه دفاع مقدس شده است/ اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان

کنگره ملی شهدای استان موجب انسجام فعالیت های حوزه دفاع مقدس شده است/ اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان
استاندار مرکزی گفت:از سال ۹۷ تاکنون بیش از ۵ میلیارد تومان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس هزینه شده و حدود همین مقدار نیز برای سالجاری در نظر گرفته شده تا بهتر بتوان کار تکمیل آن را پیش برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی شامگاه امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه استان مرکزی در یازدهم مهرماه افتخار این را دارد که کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان را برگزار کند گفت: در جهت برگزاری این رویداد ملی در طی یکسال گذشته برنامه ریزی هایی جدی در راستای راه اندازی موزه دفاع مقدس استان انجام شده که کار آن با جدیت پیش می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی با بیان اینکه هم اکنون موزه دفاع مقدس استان ۷۵ درصد پیشرفت دارد افزود: از سال ۹۷ تاکنون بیش از ۵ میلیارد تومان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس هزینه شده و حدود همین مقدار نیز برای سالجاری در نظر گرفته شده تا بهتر بتوان کار تکمیل آن را پیش برد.

,

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات عمرانی در ذیل کنگره اصلاحاتی در مصلی شهر اراک است بیان داشت: بیش از ۲۰ سال است که اقدامات عمرانی جدی در مصلی بیت المقدس انجام نشده و به دلیل اینکه این مکان یک فضای فرهنگی چه در روزهای جمعه و در سایر روزهای هفته است نیاز است برای برگزاری کنگره تکمیل آن به اتمام برسد.

,

وی با بیان اینکه اقدامات عمرانی مصلی اراک از هفت سال گذشته آغاز شده عنوان کرد: به دلیل برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در این مکان کار حساسیت ویژه ای به خود گرفته و امیدواریم در روزهای آینده به تکمیل برسد و برای میزبانی از سایر مهمانان آمادگی کامل را داشته باشد.

,

آقازاده با اشاره به یکی دیگر از دستاوردهای کنگره ملی استان گفت: اسنادی که در سایر اماکن استان مرکزی پراکنده جمع آوری شده بود به برکت کنگره ملی در موزه تخصصی دفاع مقدس جمع آوری شده و اینکار پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی انجام می شود که قابل توجه است.

,

وی با تأکید بر اینکه در طی سه ماه آینده کلیه اسناد دیگر از مجموعه های استان مرکزی در موزه دفاع مقدس تکمیل خواهند شد افزود: این اقدام در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در استان مرکزی انجام می شود که همه این اقدامات به برکت کنگره ملی استان است که این انسجام را در حوزه دفاع مقدس در مجموعه استان ایجاد کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه